Jong Kearels Klub Sintjohannesga doet tuinklus in stormachtig weer

5 mei 2020

Op 22 feb. vond er weer een tuinklus plaats. Vier mannen van “de Jong Kearels groep” voerden dit uit. Het was een flinke klus in weer en wind maar door inzet van deze vrijwilligers en medewerking van de zorgaanbieder, de woningcorporatie en de bewoners zelf, ontstond er een geweldige metamorfose. Present deed de organisatie en zorgde er voor dat alle betrokkenen dat deden wat ze konden doen en op die momenten dat het nodig was. Wat weer een fijne samenwerking.
Jong Keardels club heel erg bedankt voor jullie inzet en de extra verrassing waar jullie nog voor zorgden.

Afbeelding kan het volgende bevatten: plant, boom, buiten en natuur

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen en buiten   Afbeelding kan het volgende bevatten: plant, boom, lucht, buiten en natuur