Kerstdonatie Polem

29 maart 2022

Present de Fryske Marren ontving in december een prachtig mooi bedrag als kerstdonatie van Polem in Lemmer.

Polem ondersteunt jaarlijks met kerst een goed doel en dit jaar werd gekozen voor Present De Fryske Marren.

Mede met de hulp van vele bedrijven die ons financieel willen ondersteunen kunnen we blijvend projecten uitvoeren waarbij vrijwilligers hulp bieden aan mensen die bepaalde werkzaamheden niet meer zelf kunnen doen.  Present slaat een brug tussen mensen die graag iets voor een  ander willen doen en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Als ‘makelaar in vrijwilligerswerk’ bieden zij de mogelijkheid voor vrijwilligers om zich in de eigen woonplaats in te zetten voor mensen die te maken hebben met bijvoorbeeld armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement. Bijvoorbeeld door het helpen met klusjes in huis of in de tuin, verhuizen, voorleesochtenden of andere bijeenkomsten.
Dat beetje extra aandacht voor mensen die het nodig hebben.

Polem bedankt!!