Dit is Present

Comité van Aanbeveling

Present heeft in Delft een aantal ambassadeurs, die zich actief inzetten op een manier die bij hen past. Dat varieert van meedenken in ontwikkelingen, kansen en ideeën, het noemen van onze naam binnen hun netwerk en aanwezigheid op bijzondere gelegenheden tot het concreet verbinden van Stichting Present Delft met potentiële samenwerkingspartners.

Hieronder kun je kennismaken met onze huidige ambassadeurs.

Tim Dröge

Verbonden aan Westvest Notarissen
“Belangrijke zaken moet je goed vastleggen. Maar uiteindelijk is het allerbelangrijkste dat je er voor elkaar bent als het nodig is. En dat is wat Present Delft goed regelt: dat er mensen klaar staan om er voor de ander te zijn!”

Zakaria El-Khetabi

Directeur Woonbron Delft
“In het comité van aanbeveling hoop ik een bijdrage te kunnen leveren aan de opgave van grootstedelijke problematiek, waarbij leefbaarheid voor mij altijd een centraal thema is. Ik hoop vooral de huidige (werk)praktijk te kunnen verbinden met de nieuwste inzichten in de wetenschap en academische wereld.”

Marja van Bijsterveldt

Burgemeester gemeente Delft
“Het is voor de stad belangrijk dat mensen omzien naar elkaar, er voor elkaar zijn als dat nodig is. Present maakt dit, met veel passie en inzet mogelijk en daarmee vormt zij een belangrijke partner in onze stad!”

Tim van der Hagen

Voorzitter College van Bestuur TU Delft
“Veel studenten willen iets betekenen voor anderen en meer zijn dan een voorbijganger in onze stad. Present Delft wijst hen op een enthousiaste manier de weg!”

Fred van Helden

Predikant Protestantse wijkgemeente Hof van Delft
“Present Delft is een mooie partner in de stad die een belangrijke bijdrage levert aan ons verlangen dat kerken en hun leden zich inzetten voor de samenleving. Zo krijgt de opdracht om je naaste lief te hebben echt handen en voeten.”

Petra de Jongh

Voorzitter Raad van Bestuur van Pieter van Foreest
“Ik ondersteun de wens van Present om er zo veel mogelijk en waar mogelijk te zijn voor onze medemens. Ieder mens heeft soms behoefte aan hulp en het is bijzonder om er voor elkaar te kunnen zijn. Aandacht maakt alles mooier. Dat heeft het afgelopen Corona jaar ons nog eens extra duidelijk gemaakt. Wij werken dan ook graag samen met Present Delft!”

Robert Lock

Voorzitter College van Bestuur SCO Delft
“Als inwoners van de stad Delft zijn we met elkaar één gemeenschap. Oprechte aandacht voor de ander en indien nodig elkaar helpen, maakt in een stad een enorm verschil. Present Delft geeft hier heel concreet invulling aan. Als scholen zijn wij een gemeenschap in het klein en ervaren dagelijks de kracht van het omzien naar elkaar. Daarom ondersteunen wij van harte de doelstellingen van Present en dragen daar graag aan bij.”

Fedde Sonnema

Directeur DSM Delft/directeur Biotech Campus Delft
“Present slaat op een hele praktische wijze een brug tussen mensen die hulp nodig hebben en mensen die hulp willen geven. Daar wordt Delft nog mooier van! De activiteiten van Present verdienen brede ondersteuning, ook van Delftse bedrijven.”

Contact

Wil je graag in contact komen met een van onze bestuurders? Neem gerust contact met ons op.