Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Delft het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Nieuw: Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

Stichting Present Delft heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd — met Elsa van Leeuwen.
Stichting Present Delft

30 kinderen op bezoek bij Stefanna! Dat leverde een hoop gezelligheid op. Er zijn mooie kunstwerken gemaakt samen met de bewoners. Leerlingen van groep 8 van de Prins Mauritsschool bedankt voor jullie bezoek! ... Lees meerSee Less

2 days ago

Stichting Present Delft heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Delft

Een groep internationale studenten van ESN (Erasmus Student Network) ging samen met studenten van C.S.F.R. verven bij de daklozen opvang van Perspektief. Hierbij een van de reacties: 'Helpen bij Perspektief was een geweldige ervaring voor mij. Als student leef ik heel erg in een luchtbel met mensen met vergelijkbare achtergronden en interesses. Het was interessant om contact te hebben met de mensen in de opvang, omdat het altijd goed is om eraan te worden herinnerd dat dingen vanuit een ander perspectief kunnen worden bekeken. De geboden begeleiding die Perspektief aanbood was geweldig! Iedereen was aardig en we werden heel goed verzorgd. Zelfs drankjes en eten waren verstrekt wat een leuk teken van waardering was'.

A group of international students from ESN (Erasmus Student Network) went together with students from C.S.F.R. painting with Perspective at the homeless. Below is one of the reactions: 'Helping out at Perspektief was a great experience for me. As a student, I very much live in a bubble with people of similar backgrounds and interests. It was interesting to interact with the people in the shelter, as it is always good to be reminded that things can be seen from a different perspective.The guidance Perspektief offered was great! Everyone was kind and we were treated very well. Even drinks and food were provided which I thought was a nice sign of appreciation'.
... Lees meerSee Less

2 days ago

Een groep internationale studenten van ESN (Erasmus Student Network) ging samen met studenten van C.S.F.R. verven bij de daklozen opvang van Perspektief. Hierbij een van de reacties: Helpen bij Perspektief was een geweldige ervaring voor mij. Als student leef ik heel erg in een luchtbel met mensen met vergelijkbare achtergronden en interesses. Het was interessant om contact te hebben met de mensen in de opvang, omdat het altijd goed is om eraan te worden herinnerd dat dingen vanuit een ander perspectief kunnen worden bekeken. De geboden begeleiding die Perspektief aanbood was geweldig! Iedereen was aardig en we werden heel goed verzorgd. Zelfs drankjes en eten waren verstrekt wat een leuk teken van waardering was.

A group of international students from ESN (Erasmus Student Network) went together with students from C.S.F.R. painting with Perspective at the homeless. Below is one of the reactions: Helping out at Perspektief was a great experience for me. As a student, I very much live in a bubble with people of similar backgrounds and interests. It was interesting to interact with the people in the shelter, as it is always good to be reminded that things can be seen from a different perspective.The guidance Perspektief offered was great! Everyone was kind and we were treated very well. Even drinks and food were provided which I thought was a nice sign of appreciation.Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Danielle Wagenaar

Vrijwilligers van C.S.F.R. hielpen een alleenstaande, hulpbehoevende meneer met verfwerkzaamheden in zijn woning. Meneer is weer een stuk verder geholpen, heel fijn! ... Lees meerSee Less

2 days ago

Een avondje gezellig verven, dat deed deze groep studenten van C.S.R., super! Mevrouw is erg blij met het resultaat! ... Lees meerSee Less

2 days ago

Stip Delft zet zich in als vrijwilliger via Stichting Present!
'Mooi om zo te kunnen helpen, het kost slechts een paar uurtjes, maar zorgt wel dat je iemand verder helpt en daarbij is het ook nog eens erg gezellig', aldus Stip, mooi!
... Lees meerSee Less

2 days ago

Stip Delft zet zich in als vrijwilliger via Stichting Present!
Mooi om zo te kunnen helpen, het kost slechts een paar uurtjes, maar zorgt wel dat je iemand verder helpt en daarbij is het ook nog eens erg gezellig, aldus Stip, mooi!

Nieuws

• Comité van Aanbeveling

27-10-2017

Op 4 oktober 2017 vond een formeel startmoment plaats met het Comité[...]