Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Delft het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Nieuw: Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

Stichting Present Delft heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Delft

Het Shanghai Hotel Delft is met het tweede team op bezoek gegaan bij Stefanna in Delft. De bewoners werden verwend met een luxe high tea. Mooi om te zien dat jullie als collega's iets wilde betekenen voor deze mensen. Ze hebben genoten! ... Lees meerSee Less

20 hours ago

Het Shanghai Hotel Delft is met het tweede team op bezoek gegaan bij Stefanna in Delft. De bewoners werden verwend met een luxe high tea. Mooi om te zien dat jullie als collegas iets wilde betekenen voor deze mensen. Ze hebben genoten!Image attachmentImage attachment
Stichting Present Delft heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Delft

Tieners van The Farm kwamen vrijdag enthousiast terug van de projecten. Ze hebben spelletjes gedaan in verschillende ontmoetingscentra voor dementerende ouderen, er is muziek gemaakt bij De Lindenhof en er is een tuin opgeknapt bij een oudere mevrouw. Wat ze bij is gebleven is dat je echt wat kunt betekenen in korte tijd voor een ander. Een mooi voorbeeld hiervan is hun bezoek aan de Lindenhof. Ze hebben hier gezongen en muziek gemaakt, ook voor de mensen die weinig van hun kamer afkomen. Als dan de tranen in de ogen staan van een meneer die ontroerd is door de muziek die voor hem gespeeld wordt is dat een bijzondere ontmoeting. De tieners die de tuin hebben opgeknapt troffen het niet met het weer. Helaas regende het behoorlijk door, maar ze hebben hard doorgewerkt. Zelf de koekjes die voor ze klaar stonden op tafel lagen na afloop nog onaangeroerd. De mevrouw stond met haar twee duimen omhoog van achter het glas het te bekijken. Ze sprak haar dank meerdere keren uit! Iedereen bedankt voor jullie tijd en inzet! Met Heleen Strengholt ... Lees meerSee Less

1 day ago

Goed hoor!

Wat goed zeg dat jullie dit hebben gedaan.

Stichting Present Delft heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Delft

De foto's geven mooi het resultaat aan van een dag hard werken!......Wat een verschil met vooraf en achteraf! (foto genomen vanaf hetzelfde punt maar dan een aantal uur later) De wijkgemeente Binnenstad-Vrijenban heeft met 3 man de tuin aangepakt. Hartelijk dank voor jullie tijd en inzet! ... Lees meerSee Less

1 day ago

De fotos geven mooi het resultaat aan van een dag hard werken!......Wat een verschil met vooraf en achteraf! (foto genomen vanaf hetzelfde punt maar dan een aantal uur later) De wijkgemeente Binnenstad-Vrijenban heeft met 3 man de tuin aangepakt. Hartelijk dank voor jullie tijd en inzet!Image attachment
Stichting Present Delft heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Delft

Ter ere van haar 67 ste Dies Natalis ging C.S.F.R. met 7 man aan de slag in een woning. In alle kamers werden lampen opgehangen, ook werden er twee kledingkasten in elkaar gezet. Mevrouw was zichtbaar blij met jullie hulp! ... Lees meerSee Less

2 weeks ago

Ter ere van haar 67 ste Dies Natalis ging C.S.F.R. met 7 man aan de slag in een woning. In alle kamers werden lampen opgehangen, ook werden er twee kledingkasten in elkaar gezet. Mevrouw was zichtbaar blij met jullie hulp!Image attachment

Mooi werk!

Goed bezig Ieke van der Gaag

Stichting Present Delft heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Delft

We kijken weer terug op een leuk eetfeest dat we samen met de DelftseBuur organiseerde. Dit keer werd er gekookt door Afrikaanse vrouwen en Internationale studenten van het IHE.
Het was een leuke mix en een gezellige avond!

We look back at a nice dining party that we organized together with the DelftseBuur. This time it was cooked by African women and International students of the IHE. It was a nice mix and a cozy evening!
... Lees meerSee Less

2 weeks ago

Goed initiatief.

Nieuws