Jaarverslag 2018

21 maart 2019

Met veel plezier en onder grote dank presenteren wij jullie ons jaarverslag over 2018. In Doetinchem hebben we het aantal begrote projecten ruim overtroffen. Er waren 100 projecten/trajecten begroot, er werden er maar liefst 167 uitgevoerd! Hiervan werden 32 projecten in een mix van Doetinchemmers en nieuwkomers uitgevoerd. Daarnaast waren er 33 trajecten in ons buddy-project Meet&Connect, waarvan er vier zijn stopgezet vanwege verhuizing of andere reden. Er namen 1002 vrijwilligers deel met een totaal aantal vrijwilligersuren van 8081. Met nog een flink aantal projecten in voorbereiding voor 2019 sloten we het jaar 2018 ongekend succesvol af.

Lees hier alles over onze projecten, de inzet van vrijwilligers en de hulpontvangers. Alle vrijwilligers of anderen die op wat voor wijze dan ook hebben bijgedragen: hartelijk dank!
Wij zijn en blijven Present in Doetinchem en omgeving. Samen maken we dit stukje van de wereld kleurrijker en mooier!