Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present zijn voor statushouders!

Wil je iets betekenen voor statushouders in Doetinchem? Meld je dan aan voor Meet&Connect of als vrijwilliger voor een Presentproject in een mix met statushouders. We organiseren hiermee mooie ontmoetingen. Jij kunt ook meedoen!

Present Doetinchem heeft 18 nieuwe foto's toegevoegd — enthousiast, met Carole van Harten-Schakelaar.
Present Doetinchem

Wat een super ontmoetingsfeest hebben we achter de rug in het gastvrije Vijverbergstadion!!
De deelnemers genoten van leuke workshops, zoals djembe trommelen, samen bakken en schilderen, deze laatste twee onder leiding van twee Syrische dames. Voor de kinderen was er sport en spel olv Sport en Recreatie Wehl en voor de mannen een voetbalclinic, onder andere met topspeler Yousef El Jebli van De Graafschap. Met als klapper een foto in de officiële persruimte!
De middag werd afgesloten met een heerlijk halal-buffet voor rond de 130 deelnemers.
Wethouder Jorik Huizinga en burgemeester Mark Boumans: dank voor jullie aandacht en aanwezigheid!
Maar vooral geweldig dat zoveel gematchte koppels aanwezig waren. Daar doen we het voor!! #vriendschap #samen #integratie
Geniet van de foto's van onze vaste vrijwillige fotograaf Giovanni Tunzi Fotograaf. Bedankt!
Het ontmoetingsfeest is mede mogelijk gemaakt door Oranje Fonds, Leefbaarheidsalliantie Gelderland Provincie Gelderland, coöperatiefonds Rabobank Graafschap en Gemeente Doetinchem. Hartelijk dank voor jullie betrokkenheid.
... Lee meerSee Less

1 day ago

Present Doetinchem heeft 6 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Doetinchem

We zijn er klaar voor! Het feest kan beginnen! ... Lee meerSee Less

2 days ago

Tweets