Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present zijn voor statushouders!

Wil je iets betekenen voor statushouders in Doetinchem? Meld je dan aan voor Meet&Connect of als vrijwilliger voor een Presentproject in een mix met statushouders. We organiseren hiermee mooie ontmoetingen. Jij kunt ook meedoen!

Present Doetinchem heeft 9 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Doetinchem

Ondanks de warmte 🌞 een zeer geslaagde middag! Verbinding tussen jongeren uit diverse culturen!
Studenten van Aoc-oost doetinchem / AOC-Oost & Het Groene Lyceum Doetinchem en ISK-opleiding van Graafschap College gingen in gemixte groepen aan de slag. Workshops en bingo en volksdansen met ouderen in Den #Ooiman Sensire. Daarnaast twee praktische projecten ism Zozijn bij mensen thuis.
Bekijk de foto's voor een indruk van deze middag. Er waren mooie ontmoetingen. Bedankt voor jullie inzet!
... Lee meerSee Less

2 days ago

Present Doetinchem heeft het bericht van Present Bronckhorst gedeeld.
Present Doetinchem

We feliciteren onze Achterhoekse collega-stichting Present van harte en wensen Hilde Colenbrander-Wesselink en Nelly De Vries veel succes en mooie projecten en ontmoetingen!

Present Bronckhorst
Yeah! Het startschot is gegeven! In een zeer goed gevulde zaal op het gemeentehuis nam wethouder Antoon Peppelman gisteren ons 'presentje' voor Gemeente Bronckhorst in ontvangst en gaf hiermee het startsein voor de activiteiten van Present Bronckhorst. Het was een inspirerende, ontspannen en gezellige middag met een mooi gemêleerd gezelschap. Wat een mooie landing in Bronckhorst! Foto's volgen snel!
... Lee meerSee Less

2 days ago

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"