Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present zijn voor statushouders!

Wil je iets betekenen voor statushouders in Doetinchem? Meld je dan aan voor Meet&Connect of als vrijwilliger voor een Presentproject in een mix met statushouders. We organiseren hiermee mooie ontmoetingen. Jij kunt ook meedoen!

Gezocht voor ons project Meet&Connect: Nederlands gezin, echtpaar of alleenstaande die graag muziek speelt en/of houdt van rondtoeren op de racefiets.

Een Eritrese man (30 jr) wil heel graag vriendschappelijk contact met Doetinchemmers om de Nederlandse taal te spreken, lekker samen te fietsen, te fitnessen en/of samen muziek te maken.

Wil jij je hobby delen en verschil maken in het leven van een ander, neem dan contact op met Carlijn Wiltink (carlijnwiltink@presentdoetinchem.nl)
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Present Doetinchem heeft 7 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Doetinchem

Meet&Connect-dag 8 juli!

Wat een prachtig ‘feest van ontmoeting’ afgelopen zaterdag! Ruim 90 volwassenen en kinderen uit diverse culturen waren aanwezig in de De Gruitpoort voor ontmoeting en gezelligheid. De gematchte koppels van Meet&Connect gingen vervolgens samen aan de slag in creatieve workshops: theater, schilderen en verhalen schrijven. Voor de 40 kinderen waren er aparte workshops: knutselen en muziek maken. Aan het eind presenteerde iedereen elkaar de resultaten, wat een creativiteit! Ook ontroerend hoe de verbinding tussen gezinnen werd uitgebeeld.
Fotograaf Giovanni Tunzi maakte mooie foto's.
Quote van Nada: ‘Nederland in mijn hart en tweede land voor mij’
Wethouder Frans Langeveld voerde kort het woord en gaf aan dat deze middag helpt bij de inburgering van statushouders en sociale cohesie binnen Doetinchem. Tot slot werd er gesmuld van heerlijke hapjes en gerechten uit allerlei culturen, die de deelnemers zelf hadden meegebracht. Ook de buddy’s van Welkom in Doetinchem waren uitgenodigd.
Bedankt Eefje Ernst voor de fijne samenwerking en je enorme inzet voor deze middag.
Samen doen en samen eten verbindt! Dit gaan we vaker doen!

Deze middag werd mede mogelijk gemaakt door het Coöperatiefonds van Rabobank Graafschap, het Oranje Fonds en Provincie Gelderland Leefbaarheidsalliantie Gelderland. Dank!
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Meet&Connect-dag 8 juli!

Fotograaf Giovanni Tunzi maakte mooie fotos.
            Quote van Nada: ‘Nederland in mijn hart en tweede land voor mij’
Samen doen en samen eten verbindt! Dit gaan we vaker doen!

Tweets