Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present zijn voor statushouders!

Wil je iets betekenen voor statushouders in Doetinchem? Meld je dan aan voor Meet&Connect of als vrijwilliger voor een Presentproject in een mix met statushouders. We organiseren hiermee mooie ontmoetingen. Jij kunt ook meedoen!

Present Doetinchem heeft zijn/haar bericht gedeeld.
Present Doetinchem

Morgen is de sluitingsdatum!Vacature projectcoördinator Present Doetinchem! Present Doetinchem groeit en gaat uitbreiden! We zijn op zoek naar een enthousiaste en ervaren duizendpoot voor de functie van projectcoördinator, zie https://stichtingpresent.nl/doetinchem/over-ons/vacatures/ Ben jij of ken jij iemand die past in ons profiel? Solliciteer dan uiterlijk 15 februari! ... Lee meerSee Less

6 days ago

Morgen is de sluitingsdatum!

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"