Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons als donateur

Present zijn voor statushouders!

Wil je iets betekenen voor statushouders in Doetinchem? Meld je dan aan voor Meet&Connect of als vrijwilliger voor een Presentproject in een mix met statushouders. We organiseren hiermee mooie ontmoetingen. Jij kunt ook meedoen!

De handen uit de mouwen! Bestraten, snoeien, kleding sorteren, hokken uitmesten op de kinderboerderij en een maaltijd voorbereiden voor gezinnen in armoede. 25 leerlingen van het Zone college en de ISK (Internationale Schakelklas) Graafschap College hebben zich een middag vol enthousiasme ingezet voor de kwetsbaren in de Doetinchemse samenleving. Met dank aan Kinderboerderij Kokiezier Doetinchem, Dorcas Doetinchem, Zorgboerderij Slangenburg, Buurtteam Noord-Centrum en het maaltijdproject van Stichting Kruisberg.

En een speciale vermelding van het bedrijf Speelmaatje B.V. voor de donatie van schuttingdelen. Hulpontvanger durft na jaren zijn visite weer uit te nodigen in de tuin.
... Lee meerSee Less

2 days ago

Comment on Facebook

win -win.!!!