Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present zijn voor statushouders!

Wil je iets betekenen voor statushouders in Doetinchem? Meld je dan aan voor Meet&Connect of als vrijwilliger voor een Presentproject in een mix met statushouders. We organiseren hiermee mooie ontmoetingen. Jij kunt ook meedoen!

Omstandigheden maakte dat deze mw. bijna een jaar zonder behang op de muren heeft geslapen en haar spullen stonden 'tijdelijk' opgeslagen in de woonkamer. Niet echt ideaal dus. Dit prachtige koppel bood hun hulp aan en hebben de slaapkamer nieuw behang gegeven. Het lukte net in één dag met de nodige zweetdruppels bij deze temperaturen maar zoals je ziet is mw. heel erg blij en gaf deze vrijwilligers een dikke knuffel nadien!! Een betrokken hulpverlener van Sa-net heeft zich die dag ook extra ingezet. #mooinoaberschap kunnen we wel zeggen! ... Lee meerSee Less

3 days ago

Omstandigheden maakte dat deze mw. bijna een jaar zonder behang op de muren heeft geslapen en haar spullen stonden tijdelijk opgeslagen in de woonkamer. Niet echt ideaal dus. Dit prachtige koppel bood hun hulp aan en hebben de slaapkamer nieuw behang gegeven. Het lukte net in één dag met de nodige zweetdruppels bij deze temperaturen maar zoals je ziet is mw. heel erg blij en gaf deze vrijwilligers een dikke knuffel nadien!! Een betrokken hulpverlener van Sa-net heeft zich die dag ook extra ingezet. #mooinoaberschap kunnen we wel zeggen!

Hier wordt nog grondig geschilderd, zo vlak voor de vakantie! Een alleenstaande mw die begeleid wordt door Ambu-land, gaat naar deze woning verhuizen en op de zolder slapen. Wat fijn dat deze flexers nog wat tijd willen en kunnen geven!! Jullie zijn toppers!! ... Lee meerSee Less

5 days ago

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"