Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Nieuwkomers in Doetinchem

In Doetinchem zijn de laatste jaren veel statushouders gekomen. Velen willen graag Doetinchemmers ontmoeten, de taal beter leren spreken en van betekenis zijn voor anderen. Present maakt dit mogelijk in meerdere projecten voor nieuwkomers en Doetinchemmers.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Trots op onze nieuwe Buro Achterhoek1AchterhoekBIZn partner Ed Smit Buro Achterhoek AchterhoekBIZ! Zij tonen zich hiermee een maatschappelijk betrokken organisatie. We gaan een #duurzame #wederkerige samenwerking aan voor 3 jaar, waarin we elkaar kunnen versterken om de #Achterhoek nóg mooier te maken.
#presentvoorjou #samensterker #mbo #MVO #vrijwilligers #achterhoek
... Lee meerSee Less

1 week ago

Trots op onze nieuwe #gouden partner Ed Smit Buro Achterhoek AchterhoekBIZ! Zij tonen zich hiermee een maatschappelijk betrokken organisatie. We gaan een #duurzame #wederkerige samenwerking aan voor 3 jaar, waarin we elkaar kunnen versterken om de #Achterhoek nóg mooier te maken.
#presentvoorjou #samensterker #mbo #mvo #vrijwilligers #achterhoekImage attachment
Load more

Tweets

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"