Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present zijn voor statushouders!

Wil je iets betekenen voor statushouders in Doetinchem? Meld je dan aan voor Meet&Connect of als vrijwilliger voor een Presentproject in een mix met statushouders. We organiseren hiermee mooie ontmoetingen. Jij kunt ook meedoen!

Met grote zorg worden hier uien in de Slangenburgse grond gepoot. Drie collega's van Printing Partners N.V. mochten gister een dagje aanhaken bij de werkzaamheden van Zorgboerderij Slangenburg. Het voedsel wat hier verbouwd wordt, is bestemd voor de Voedselbank Oost-Achterhoek. Mooie maatschappelijke betrokkenheid, dank jullie wel voor je hulp!! ... Lee meerSee Less

2 days ago

Met grote zorg worden hier uien in de Slangenburgse grond gepoot. Drie collegas van Printing Partners N.V. mochten gister een dagje aanhaken bij de werkzaamheden van Zorgboerderij Slangenburg. Het voedsel wat hier verbouwd wordt, is bestemd voor de Voedselbank Oost-Achterhoek. Mooie maatschappelijke betrokkenheid, dank jullie wel voor je hulp!!
Present Doetinchem heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Doetinchem

Een fietsschuurtje dat jaren niet gebruikt is, omdat deze vol stond met grof vuil. En een hulpontvanger met onvoldoende gezondheid, financiën en geen netwerk om het af te voeren. Met 2 uurtjes hard werken door een geweldig Meet & Mix vrijwilligersgroepje is de schuur weer spik en span en kunnen de fietsen weer beschut staan. Bedankt! ... Lee meerSee Less

2 days ago

Tweets