Meld je nu aan!

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Doetinchem het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Gezocht: Fietsvrijwilligers!

Fietsen is voor ons Nederlanders heel gewoon. Maar wat als je volwassen bent en nooit hebt leren fietsen? Dat is de situatie van veel vrouwen die nog niet zo lang in Nederland wonen. Daarom is Present op zoek naar mensen die hen willen helpen bij het leren fietsen.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Afgelopen woensdag was er weer Klets&Koek. Onze Jong Presenters van GC Sociaal werk hadden wat lekkers gemaakt voor bij de koffie. We zijn onder leiding van Monique Wien creatief aan de slag gegaan. Zij verzorgt op professioneel vlak creatieve workshops en heeft geheel vrijwillig aangeboden iets te organiseren voor Klets&Koek. We kregen de opdracht een collage te maken van hetgeen wat ons blij maakt. Na veel knippen, plakken, lijmen en kletsen mag het resultaat er zijn. Aan het eind van de bijeenkomst werden we nog verrast door deelneemster Irina die opera ging zingen voor ons. Kippenvel! Kortom, het was weer bijzonder gezellig en dank aan Monique Wien.

Heb jij ook een leuk idee voor de invulling van Klets&Koek, neem dan contact op met jasmijn.wagenaar@presentachterhoek.nl.

De volgende Klets &Koek is op woensdag 1 juni.
#presentvoorelkaar
... Lee meerSee Less

4 days ago

Comment on Facebook

Het was een inspirerende ochtend ladies. Ben dankbaar en heppiedepeppie om jullie even uit je hoofd en in je intuïtie te laten gaan. 😍🥰🥳💞

View more comments

P I N K C U B E = P R E S E N T

Afgelopen jaar Mieke* leren kennen. Een jonge vrouw met een heftig verhaal. Al veel meegemaakt in haar leven. Een wens van Mieke: haar huis weer netjes krijgen, tuin op orde maken, herinneringen uitwissen en het leven weer positief oppakken.

Vandaag is er een groep enthousiaste collega's van Pinkcube - Online Promotieartikelen, lekker aan de slag voor Mieke! Tuin flink terugsnoeien, woonkamer sauzen. Het maakt verschil, veel verschil, vooral voor Mieke!

Dit soort projecten kunnen wij doen, door een mooie samenwerking met Pactum jeugd- en opvoedhulp.

Dank jullie wel vrijwilligers, jullie zijn toppers!

#presentvoorelkaar #velehandenmakenlichtwerk #nieuwestart #jijmaakthetverschil

*Mieke is een gefingeerde naam
... Lee meerSee Less

6 days ago

Comment on Facebook

Toppers👍👊👌❣️

View more comments

Load more

Tweets

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"