Uitbreiding samenwerking REBO Groep

5 december 2022

De samenwerking met REBO Groep B.V. en Present Achterhoek is uitgebreid van lokaal naar landelijk en een mooie voortzetting van hun partnerschap. Ninke Sloot, CEO van REBO Groep: “De kracht van Present is dat wij heel concreet kunnen bijdragen aan hulp achter de voordeur waar dat nodig is. Als REBO Groep gaan we duurzame partnerschappen aan, welke meerwaarde hebben. We kunnen samen bouwen aan een mooiere samenleving, ook landelijk. Het sluit aan bij wie wij zijn!”

Daarnaast zijn medewerkers van REBO in de afgelopen maanden met Present Doetinchem bezig geweest met verschillende projecten. Zo hebben zij een tuin gerenoveerd voor een alleenstaande moeder en hebben ze gewandeld met bewoners van een zorgcentrum waar mensen wonen met dementie.
Mooi van REBO: ‘vanuit REBO kijken wij ernaar uit om samen met onze collega’s en Present Achterhoek achter de voordeur te kunnen blijven helpen in onze directe omgeving en zo omkijken naar waar het nodig is’.