Vrijwilligers gezocht NL Doet 15 en 16 maart

8 februari 2019

Net als voorgaande jaren organiseert Present Doetinchem ook dit jaar klussen tijdens NL Doet op vrijdag 15 en zaterdag 16 maart. Present zoekt voor het ingraven van een trampoline bij een alleenstaande moeder tijdens dit weekeinde nog vrijwilligers.  De moeder, met twee zoontjes die beiden een beperking hebben, heeft zelf onvoldoende netwerk, financiën en krachten om dit zelf voor elkaar te krijgen.

Wilt u haar helpen, zodat haar zoons dit voorjaar lekker buiten kunnen spelen? Meldt u dan aan bij Josefien Nahuis van Present Doetinchem, josefiennahuis@presentdoetinchem.nl of 06 48608993. Naast deze klus gaan ook andere groepen vrijwilligers voor Present aan de slag tijdens het weekeinde van NL Doet, zoals de Lionsclub en de Lionsclub Isala. Meer informatie over NL Doet, leest u op www.nldoet.nl.

Lijkt het u ook leuk om andere mensen te helpen en hen via deze manier te ontmoeten, dan kunt u zich altijd aanmelden voor een Present-project. Present koppelt niet alleen tijdens NL Doet groepen vrijwilligers en hulpvragers aan elkaar, maar het hele jaar door.