Meedoen...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

ALS INDIVIDU

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Hollands Kroon het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Vacatures

Stichting Present Hollands Kroon is op zoek naar een:

⋅ Projectbegeleider
⋅ Medewerker Digitale Hulp

Bekijk vacatures

MEER NIEUWS >>

St. Present Hollands Kroon heeft de Campagne Een tegen Eenzaamheid van Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport gedeeld.
St. Present Hollands Kroon

Omzien naar elkaar. Een mooie oproep van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Wil jij ook helpen, maar weet je niet hoe? Meld je aan als vrijwilliger bij Present.

Present organiseert regelmatig activiteiten waarbij ontmoeting centraal staat en sociale eenzaamheid wordt aangepakt. Zo kun je bijvoorbeeld ouderen op weg helpen met e-mail en sociale media tijdens ons inloopspreekuur digitale hulp of meehelpen bij een ontmoetingsdiner. Jouw bijdrage maakt het verschil!

stichtingpresent.nl/hollandskroon/aanmelden/

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Ruim 700.000 ouderen in Nederland voelen zich eenzaam. Dat zijn er ruim 700.000 te veel! Tijd om onze krachten te bundelen en samen op te trekken tegen eenzaamheid. Ook jij kan hierbij helpen. Bezoek eens wat vaker een eenzame oudere, drink samen een kopje koffie of thee, maak een wandeling door het park of bezoek een lokale markt. Wat je ook doet, jouw initiatief kan het verschil maken. Laat je inspireren: www.eentegeneenzaamheid.nl
... LEES MEER >>LEES MINDER >>

4 weken geleden

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Meer berichten laden

Vrijwilliger: "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"