Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Maassluis het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Project Wensboom

Present Maassluis bestaat 10 jaar. Daarom willen we tien wensen voor medemensen doen laten uitkomen. Tussen 16 november en 16 december kun je een wens indienen voor iemand die het kan gebruiken.
Op dit moment staan er twee wensbomen in WC Koningshoek en AH Maasland.

Doe een wens voor een medemens

Ondertussen op de Kerstmarkt.....

Er worden volop wensen gepost! Deze wens door Marja Koene.

We staan er nog wel even, kom nog gezellig langs!
... Lee meerSee Less

4 hours ago

Ondertussen op de Kerstmarkt.....

Er worden volop wensen gepost! Deze wens door Marja Koene.

We staan er nog wel even, kom nog gezellig langs!

Comment on Facebook

Bart Moekestorm, Nadine, Thomas en Rachelle Syms-Martens, dank jullie wel voor jullie geweldige hulp!

+ View previous comments

Present Maassluis heeft het bericht van Kerstmarkt Maassluis gedeeld.
Present Maassluis

Morgen dus tussen 12u en 17u staat de boom op de kerstmarkt in het stadshart!⭐️Doe een wens voor een medemens!
Op 16 november vierde Present Maassluis haar 10 jarig bestaan en werd project 🎄wensboom🎄 gestart. Wethouder Bronsveld opende de wensboom feestelijk. De stichting wil in haar jubileumjaar nog eens extra royaal uitdelen aan mensen die best een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Daarom kun je tot en met 16 december een wens doen voor iemand die het nodig heeft. Present zal vervolgens met groepen vrijwilligers 10 van deze wensen realiseren. 🎄De boom is a.s. zondag te vinden op het Bloemhof.
Foto: Karin Poldervaart Fotografie
... Lee meerSee Less

1 day ago

Morgen dus tussen 12u en 17u staat de boom op de kerstmarkt in het stadshart!

Vrijwilliger “Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"