Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Maassluis het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Project Wensboom

Present Maassluis bestaat 10 jaar. Daarom willen we tien wensen voor medemensen doen laten uitkomen. Tussen 16 november en 16 december kun je een wens indienen voor iemand die het kan gebruiken.
Op dit moment staan er twee wensbomen in WC Koningshoek en AH Maasland.

Doe een wens voor een medemens

Vandaag de sluiting van de 🌲wensboom na een maand lang op verschillende plekken te zijn geweest. Hij wordt veilig opgeborgen door vrijwilliger Thomas. De boom heeft de ♥️hartewensen♥️ die hem zijn ingefluisterd met ons gedeeld. Ze gaan over mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken: mensen die zich alleen voelen, zieke mensen, mensen met dromen, maar geen geld om deze dromen te verwerkelijken. We zullen alle wensen zorgvuldig bekijken en laten jullie binnenkort weten welke wensen er uitgevoerd kunnen worden. Mocht je nog jouw tijd willen aanbieden om een wens te realiseren dan kan dat.

Blijf onze Facebook, Instagram en het lokale nieuws volgen!
... Lee meerSee Less

9 hours ago

Blijf onze Facebook, Instagram en het lokale nieuws volgen!

Ondertussen op de Kerstmarkt.....

Er worden volop wensen gepost! Deze wens door Marja Koene.

We staan er nog wel even, kom nog gezellig langs!
... Lee meerSee Less

13 hours ago

Ondertussen op de Kerstmarkt.....

Er worden volop wensen gepost! Deze wens door Marja Koene.

We staan er nog wel even, kom nog gezellig langs!

Comment on Facebook

Bart Moekestorm, Nadine, Thomas Klein en Rachelle Syms-Martens, dank jullie wel voor jullie geweldige hulp!

+ View previous comments

Vrijwilliger “Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"