Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Maassluis het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Bedrijven Present

Wilt u als bedrijf meer aandacht besteden aan MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen)? We bespreken graag op welke manieren u betrokken kunt zijn bij mens en samenleving.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Gisteravond heeft een groot deel van de bovenbouw selectie dames van de Gym Vereniging Maassluis vrijwilligerswerk gedaan bij de Tweemaster Zij hebben ouderen die niet meer thuis kunnen wonen geholpen bij het avondeten. Eitjes en pannenkoeken bakken, ijscoupes vullen. En...een boel pret maken met de ouderen, die erg van hun komst genoten hebben!

GV Maassluis
#teambuilding #omziennaareenander #GymverenigingMaassluis #kanjer
... Lee meerSee Less

2 days ago

GV Maassluis
#teambuilding #omziennaareenander #GymverenigingMaassluis #kanjer
Present Maassluis heeft een bericht gedeeld.
Present Maassluis

Iedereen kan omzien naar elkaar! Ondanks hun jonge leeftijd, bezorgden zij de ouderen van de Tweemaster een geweldige dag. Hoe mooi is dit initiatief van IKC De Kindertuin?!Groep 7/8 van basisschool De Kindertuin heeft de bewoners van De Tweemaster uitgenodigd bij hun generale repetitie van de eindmusical. Geweldig, ook de kleuters waren er bij en zaten bij de bewoners van De Tweemaster in het publiek. Het was een zeer mooi en vlot optreden waar iedereen vrolijk van werd. Dank je wel kinderen voor deze fijne ochtend, we zijn zo trots op jullie en we wensen de kinderen die de school gaan verlaten al het goede voor de toekomst! ... Lee meerSee Less

1 week ago

Vrijwilliger “Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"