Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Maassluis het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Steun ons met je aankoop!

Je kunt ons nu ook gratis steunen! Bij elke aankoop die je doet bij één van de aangesloten webwinkels, ontvangen wij een bijdrage via Sponsorkliks.

Het laatste project van de zomer was een heel ontspannend en gezellig bezoek aan Diergaarde Blijdorp / Rotterdam Zoo!
🐯🐨🐼🐻🦊🦁🐵🐸🐺🦋🐙🐠🦀🐡🐆🐊
Dankzij de ZOOmeravond van de Rabobank Rotterdam, konden we een aantal mensen meenemen naar de dierentuin. Helaas konden een aantal ouderen niet mee ivm hun gezondheid. Een gaaf idee van deze gezinnen en zeker voor herhaling vatbaar!
De flexers gaan nog even door, maar het ‘kantoor’ is voorlopig even dicht. Tot over een paar weken!

P.S. Wie zegt dat je een bepaalde leeftijd moet bereiken om naar een ander om te zien? De jongste vrijwilliger die mee ging, is nog maar 2 jaar oud!
... Lee meerSee Less

3 days ago

🐯🐨🐼🐻🦊🦁🐵🐸🐺🦋🐙🐠🦀🐡🐆🐊

Komkommertijd bij Present..
..niet dat er niks gebeurt, maar wel dat we minder bereikbaar zijn! Tussen 20 juli en 4 augustus is Present Maassluis telefonisch niet bereikbaar. Vragen kunnen naar info@presentmaassluis.nl gestuurd worden, maar worden pas na deze periode gelezen! We hopen dat iedereen een ontspannen zomer heeft en na de vakantie weer opgeladen is om ons te helpen met het omzien naar elkaar!
... Lee meerSee Less

1 week ago

Komkommertijd bij Present..

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"