Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Maassluis het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Project Wensboom

Present Maassluis bestaat 10 jaar. Daarom willen we tien wensen voor medemensen doen laten uitkomen. Tussen 16 november en 16 december zijn er wensen ingediend voor mensen die het goed kunnen gebruiken
We hopen zo spoedig mogelijk bekend te maken welke wensen er vervuld kunnen worden!

Present Maassluis heeft het bericht van Theater Koningshof gedeeld.
Present Maassluis

Ladies! Wat wordt dit een feestje, vrijdag 8 maart is het Internationale vrouwendag. We vieren dit in Theater Koningshof met verwennerij, creatieve workshops zoals dans en het Breicafé en er is zelfs een kledingwinkeltje van De Doorsluizer! Kaarten zijn te koop via de site van Theater Koningshof. Zien we jullie daar?De vrouw is belangrijk en daarom mag zij af en toe best eens in de watten worden gelegd! Theater Koningshof, Amnesty Maassluis, Soroptimist International Nederland, VluchtelingenWerk Zuid-Nederland en Stichting Present slaan de handen ineen en organiseren op vrijdag 8 maart a.s. een speciale avond ter ere van de vrouw. 👠👑 Kijk voor meer informatie en kaarten op onze website --> http://bit.ly/VrouwMaassluis ... Lee meerSee Less

12 hours ago

Present Maassluis heeft het bericht van Breicafé De Waker Maassluis gedeeld.
Present Maassluis

Mooi op de voorpagina, deze dames brengen het omzien naar elkaar al vijf jaar in de praktijk! En nu mogen ze ook voor stichting Present breien. Kanjers!Vandaag paginagroot in het AD !!! TROTS!!!!! ... Lee meerSee Less

2 days ago

Vrijwilliger “Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"