Steun ons

Present Maassluis maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen zijn we Present in de buurt. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen.

Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. We bereiken samen meer mensen, organiseren projecten waarbij mensen echt geholpen worden en elkaar ontmoeten. Wil jij helpen de beweging van omzien naar elkaar in Maassluis te versterken? Steun dan financieel het werk van Stichting Present Maassluis.

Bedankt voor je steun!

Wil jij Present financieel steunen?

Dit kan op meerdere manieren. Je kan ons structureel steunen als partner of je kunt als donateur ons een financiële bijdrage geven. Graag vertellen we je meer over de manieren waarop je ons financieel kunt helpen.

Donatieformulier

Door het formulier hieronder in te vullen, kun je ons direct steunen met een gift. Stichting

Present is geregistreerd als ANBI, dus je gift is aftrekbaar bij de belasting.

Wil je jouw donatie stopzetten? Mail dan naar info@presentmaassluis.nl en we zullen de donatie machtiging beëindigen of vul het formulier op deze pagina in.