Jo & Jo met Dré op de radio

15 november 2021

Onze coördinator Jolanda, kijkt terug op een fijn bezoek en goed gesprek met naamgenoot Jolanda en natuurlijk Dré van Omroep het Hogeland.

”Wanneer je met een eigen groepje, eenmalig, een halve dag een vrijwilligersproject gaat doen, maak je de wereld al een beetje mooier”.

Het mooie aan Present Projecten is, dat je dit in allerlei soorten sociale groepsverbanden kunt doen.
Denk aan de dorpsvereniging die een extra boost uitdeelt in eigen dorp en daarmee nieuwe verbindingen stimuleert. Een groep leerlingen die onder leiding van de school een Present Project doet in de direct omgeving van de school. Maar ook een bedrijfsteam die graag maatschappelijk betrokken is in de regio.

Al deze mogelijkheden kwamen in het radiogesprek voorbij. Ondersteund door een aantal songs van onze Present Playlist.

Ps. Ook zin om de Present Playlist te luisteren?

De Present playlist bestaat op dit moment uit:

De Dijk – Kan ik iets voor je doen
Birdy – People help the people
Pink – Cover me in Sunshine
Bill Withers – Lean on me
The Afters – Moments like this

Heb jij een toepasselijke toevoeging? We horen het graag!

stichting present bij omroep het hogeland