Ontdek het teamuitje van de toekomst

5 oktober 2021

Afgelopen weekend stond er een interessante column van Ben Tiggelaar in het NRC. Heb jij hem al gelezen?

We gaan met zijn allen steeds weer meer naar kantoor. Iedereen is op zoek naar het best werkende teamuitje. Een avondje met je team bowlen en naar de wok is niet meer van deze tijd. Wat is nou de beste optie? Waar moet je tegenwoordig zijn? De conclusie van Ben Tiggelaar:

“Wat scoort dan wél? Samen vrijwilligerswerk

doen, borrelen, eten, sporten en op excursie

Bekijk de volledige column van Ben Tiggelaar via deze link.

Het teamuitje via Stichting Present Noord-Groningen

Een Present project als teamuitje staat garant voor een bijzonder teamuitje. Een bijzondere ontmoeting in de eigen regio. Op een bijzondere manier samenwerken. Na een Present project als uitje, hebben jullie gegarandeerd veel om te bespreken tijdens het aansluitende etentje bij dat bijzondere lokale restaurant.

En wat doe je nou precies als teamuitje bij Stichting Present Noord-Groningen

Laat aan ons weten waar jullie raakvlakken mee hebben en onze coördinator zoekt de beste match voor jullie. Willen jullie praktisch bezig met de handen? Binnen of buiten? Of doen jullie liever een sociale activiteit?

Kies voor een bijzondere boost. Neem eens contact op met onze coördinator.

Laat je inspireren. Volg Present Noord-Groningen op de socials.