Verhuizen zonder eigen netwerk

28 februari 2022

Verhuizen is voor iedereen een grote klus. Maar wat als je geen geld hebt voor dubbele huur, geen familie om je te helpen, geen budget voor een verhuiswagen? Denise*, een alleenstaande moeder met 4 jonge kinderen, zat in deze benarde situatie. Ze moest met spoed dichtbij het ziekenhuis gaan wonen vanwege de gezondheid van één van haar kinderen, maar had geen middelen of netwerk om de verhuizing voor elkaar te krijgen.

Wat is het dan een geweldige opluchting als er mensen én bedrijven zijn die willen helpen! Een groep Present vrijwilligers heeft Denise geholpen om de dozen in te pakken. Vervolgens stuurde Mondial Oostland Logistics geheel kosteloos een verhuiswagen met twee man personeel. Met extra hulp van een aantal vrijwilligers van Present werd mevrouw snel en professioneel verhuisd.

Een prachtig voorbeeld van wat we door samen te werken voor een ander kunnen betekenen!

vrijwilligerswerk eemsdelta