Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun ons

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Noordoostpolder het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present in de Coronacrisis

Het zijn onwerkelijke en zorgelijke tijden voor ons allemaal. Gelukkig zien we veel mooie initiatieven ontstaan waarbij mensen omzien naar elkaar. Een boodschap doen voor mensen die ziek zijn of thuis moeten blijven, een luisterend (telefonisch) oor, aanbod om op kinderen te passen van mensen die moeten werken in vitale beroepen etc. Prachtig om te zien!

Als Present dragen we graag bij op een manier die aanvullend is op deze initiatieven, zoals we dit altijd al doen. Lees meer

MEER NIEUWS >>

• RM Accountants zet zich in...

24-11-2021

'Wij van RM Accountant hebben genoten van het ochtendje werken voor[...]
  • Serviceclub Lions deed...

20-11-2021

Serviceclub De Lions heeft de afgelopen tijd meerdere projecten gedaan[...]
  • Tulpenroute

12-05-2021

Vrijwillige chauffeurs hebben bewoners van Wittesteyn langs de mooie[...]
  • Het voorlees project

12-05-2021

Het voorleesproject is een landelijke actie, waar we als Present[...]
MEER projecten >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons.
Type: OAuthException

Geef je voor 27 juni op om mee te doen aan onze zomerpakketten actie, die we samen met Hart voor de polder organiseren! Geef een pakket vol plezier aan een gezin in armoede! Geef je op via www.hartvoordepolder.nl/ ... Lee meerSee Less

5 months ago
Geef je voor 27 juni op om mee te doen aan onze zomerpakketten actie, die we samen met Hart voor de polder organiseren! Geef een pakket vol plezier aan een gezin in armoede! Geef je op via https://www.hartvoordepolder.nl/