Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun ons

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Noordoostpolder het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present in de Coronacrisis

Het zijn onwerkelijke en zorgelijke tijden voor ons allemaal. Gelukkig zien we veel mooie initiatieven ontstaan waarbij mensen omzien naar elkaar. Een boodschap doen voor mensen die ziek zijn of thuis moeten blijven, een luisterend (telefonisch) oor, aanbod om op kinderen te passen van mensen die moeten werken in vitale beroepen etc. Prachtig om te zien!

Als Present dragen we graag bij op een manier die aanvullend is op deze initiatieven, zoals we dit altijd al doen. Lees meer

MEER NIEUWS >>

• Tulpenroute

12-05-2021