Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol en leuk het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin je in te zetten om een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je. Word bijvoorbeel flexer in een flex-team!

aanmelden ALS Individu of FLEXER

Het RIVM heeft stichting Present aangemoedigd om het werk voort te zetten, natuurlijk met inachtneming van de maatregelen. Hoe gaan wij tijdens deze coronacrisis met een groep vrijwilligers om met de kern van present zijn; een fysieke ontmoeting tussen de vrijwilligers en de hulpvrager?

Facebook berichten

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Eind 2018 is Present begonnen met het aanbieden van een traineeship. Vanuit MDT (Maatschappelijke diensttijd) is Jong Present ontstaan. We hopen een beweging van jongeren te creëren die de nieuwe generatie vormt van goed doen voor de maatschappij. Het is zo enorm gaaf om te zien dat jongeren in zichzelf de motivatie vinden om hulpbehoevende een groot plezier te doen met soms een minimale inspanning! Persoonlijke groei, behulpzaamheid en energie staat daarom bij ons centraal.

Voor meer info kijk op: stichtingpresent.nl/noordwestfriesland/jong-present/
... Lees meerSee Less

20 hours ago

Voor meer info kijk op: https://stichtingpresent.nl/noordwestfriesland/jong-present/