Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Vacatures

Present Noordwest Friesland werkt met een klein team van vaste medewerkers, en heeft altijd ruimte voor mensen die iets willen bij dragen aan de missie van Present.We staan open voor jouw mogelijkheden, denk bijvoorbeeld aan ambassadeurs, vrijwilligers-scout, kantoorondersteuner en/of communicatie-assistent. Laat het ons weten als je geïnteresseerd bent in een structurele of projectmatige vrijwilligersfunctie. Zie ook vacatures.

Bruggenbouwersbokaal

De bokaal gaat elke maand naar een persoon en/of organisatie, die door zijn of haar inzet en werk een belangrijke rol vervuld voor de sociale cohesie in de samenleving.

De reis van de bokaal.

Wie zijn de bruggenbouwers van Noordwest Friesland: in februari Hein Kuiken,in maart Cees Glashouwer, in april Johan Haverkort,  in mei Detsje Holtrop, in juni Lammert Pater, juli Frans Nieuwhof, in augustus Douwe Gerlof Heeringa, in september Oene Krist, in oktober Marjan van der Heide en in november Tietsia Wentink