Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Vacatures

Present Noordwest Friesland werkt met een klein team van vaste medewerkers, en heeft altijd ruimte voor mensen die iets willen bij dragen aan de missie van Present.We staan open voor jouw mogelijkheden, denk bijvoorbeeld aan ambassadeurs, projectbegeleider, contactpersoon kerken en bedrijven, kantoorondersteuner en/of communicatie-assistent. Laat het ons weten als je geïnteresseerd bent in een structurele of projectmatige vrijwilligersfunctie. Zie ook vacatures.

Facebook berichten

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Op vrijdag 27 December 2019 ging er een enthousiaste groep jongeren met begeleiding op twee locaties in St. Annaparochie en Franeker aan de slag om een tuin weer begaanbaar te maken en de schutting te verstevigen. En met resultaat !
Vele handen maken licht werk.
De reactie van de familie zegt eigenlijk alles "ik heb er tranen van in mijn ogen, dat de tieners zo iets met elkaar willen doen voor ons, dat is zo geweldig".

Bedankt iedereen voor jullie inzet. Samen staan we sterk, samen zijn we Present.
... Lees meerSee Less

2 days ago

Vele handen maken licht werk.
De reactie van de familie zegt eigenlijk alles ik heb er tranen van in mijn ogen, dat de tieners zo iets met elkaar willen doen voor ons, dat is zo geweldig.

Comment on Facebook

Jullie verdienen een dikke pluim 👌

Load more