Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Vacatures

Present Noordwest Friesland werkt met een klein team van vaste medewerkers, en heeft altijd ruimte voor mensen die iets willen bij dragen aan de missie van Present.We staan open voor jouw mogelijkheden, denk bijvoorbeeld aan ambassadeurs, projectbegeleider, contactpersoon kerken en bedrijven, kantoorondersteuner en/of communicatie-assistent. Laat het ons weten als je geïnteresseerd bent in een structurele of projectmatige vrijwilligersfunctie. Zie ook vacatures.

Facebook berichten

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Deze toppers van de Lions Club Tjerk Hiddes Harlingen hebben met 11 man sterk afgelopen week een overwoekerde tuin overzichtelijk gemaakt. Het was voor de bewoonster door verschillende gezondheidsproblemen niet meer mogelijk om de tuin bij te houden en winterklaar te maken. Wat geweldig dat er dan zoveel werk gedaan kan worden door een grote groep. Er is weer licht in het leven én in de woning van mevrouw gekomen. Bedankt mannen!

Wil je ook een keer Present zijn voor iemand zonder geld, zonder netwerk en met een beperkte gezondheid? Meld je aan als groep stichtingpresent.nl/noordwestfriesland/formulier-aanmelden-groep/
dan nemen wij z.s.m contact met jullie op!
... Lees meerSee Less

2 weeks ago

Wil je ook een keer Present zijn voor iemand zonder geld, zonder netwerk en met een beperkte gezondheid? Meld je aan als groep https://stichtingpresent.nl/noordwestfriesland/formulier-aanmelden-groep/
dan nemen wij z.s.m contact met jullie op!

Comment on Facebook

Mooi werk heren.