Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol en leuk het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin je in te zetten om een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je. Word bijvoorbeel flexer in een flex-team!

aanmelden ALS Individu of FLEXER

Het RIVM heeft stichting Present aangemoedigd om het werk voort te zetten, natuurlijk met inachtneming van de maatregelen. Hoe gaan wij tijdens deze coronacrisis met een groep vrijwilligers om met de kern van present zijn; een fysieke ontmoeting tussen de vrijwilligers en de hulpvrager?

Facebook berichten

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

U hebt vast onze winterchallenge wel meegekregen op deze pagina. En de winnaars waren Sietske en Johan Nauta met hun kinderen Marijke en Hidde. Op 7 april hebben wij hun de prijzen uitgereikt. Een lekker gebakje een bloemetje en een boek 'ons gezin is present' en van de Harlinger Poffertjeskraam een mooie bon voor 4 personen. Wij als present nwf zijn erg blij met bedrijven die zich inzetten voor deze initiatieven en bedanken de poffertjeskraam voor deze mooie gift.

Fam.Nauta heeft zich enorm ingezet voor de challenge door oa koekjes te bakken voor Recreatieboerderij Slachtehiem 🍪 een mooie tekening voor Buurman Piet🖼

Wij bedanken iedereen die mee heeft gedaan aan de challenge en zich heeft ingezet voor iedereen die het nodig heeft in deze rare tijd.

Wilt u meer weten wat present doet? Kijk op :

stichtingpresent.nl/noordwestfriesland/

#omziennaarelkaar #winterchallenge #present #nietalleen #wijzijnpresent
... Lees meerSee Less

3 days ago
U hebt vast onze winterchallenge wel meegekregen op deze pagina. En de winnaars waren Sietske en Johan Nauta met hun kinderen Marijke en Hidde. Op 7 april hebben wij hun de prijzen uitgereikt. Een lekker gebakje een bloemetje en een boek ons gezin is present en van de Harlinger Poffertjeskraam een mooie bon voor 4 personen. Wij als present nwf zijn erg blij met bedrijven die zich inzetten voor deze initiatieven en bedanken de poffertjeskraam voor deze mooie gift.

Wilt u meer weten wat present doet? Kijk op :

#omziennaarelkaar #winterchallenge #present #nietalleen #wijzijnpresentImage attachment

Comment on Facebook

Filesiteerd