Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Vacatures

Present Noordwest Friesland werkt met een klein team van vaste medewerkers, en heeft altijd ruimte voor mensen die iets willen bij dragen aan de missie van Present.We staan open voor jouw mogelijkheden, denk bijvoorbeeld aan ambassadeurs, projectbegeleider, contactpersoon kerken en bedrijven, kantoorondersteuner en/of communicatie-assistent. Laat het ons weten als je geïnteresseerd bent in een structurele of projectmatige vrijwilligersfunctie. Zie ook vacatures.

Bruggenbouwersbokaal

De bokaal is het afgelopen jaar steeds naar een andere persoon gegaan in de regio, die door zijn of haar inzet en werk een belangrijke rol vervult voor de sociale cohesie in de samenleving.

De reis van de bokaal.

Wie zijn de bruggenbouwers van Noordwest Friesland 2018: in februari Hein Kuiken,in maart Cees Glashouwer, in april Johan Haverkort,  in mei Detsje Holtrop, in juni Lammert Pater, juli Frans Nieuwhof, in augustus Douwe Gerlof Heeringa, in september Oene Krist, in oktober Marjan van der Heide, in november Tietsia Wentink en in december Marga Waanders en als laatste bruggenbouwer in de rij Gea Iedema.