Kerstengel 2018

Kerstengelen gezocht!

Stichting Present Noordwest Friesland is op zoek naar kerstengelen! Ben jij een persoon die een ander in de decembermaand wat extra liefde en aandacht wil geven, dan zijn wij op zoek naar jou.

Het doel van het project is het stimuleren van het omzien naar elkaar en het vergroten van de onderlinge verbondenheid tussen mensen, jong en oud. Tijdens de looptijd van het project willen we dit gestalte geven door voor elkaar een kerstengel te zijn.

Wat doet een kerstengel? Het is de bedoeling dat u als kerstengel iemand (desgewenst anoniem) bemoedigt, ondersteunt, helpt, een kaartje stuurt, (zelfgebakken) lekkers of een bloemetje geeft; wat u zelf ook maar bedenkt.

Iedereen kan een kerstengel ontvangen: ouderen, jongeren en kinderen, zieken en gezonden, stille peinzers en drukke baasjes, verdrietige en opgewekte types. Gewoon iedereen die wel eens wat extra aandacht verdient. Dit betekent dan ook dat u als kerstengel zelf beslist aan wie u wat extra liefde en aandacht wilt geven.

Het is ook mogelijk om als school mee te doen aan het  kerstengelenproject. Je kunt bijvoorbeeld samen met je klas een kerstengel zijn voor eenzame ouderen.

Wilt u dit jaar een kerstengel zijn?  Of wil je als klas meedoen? Meld je dan aan! Voor vragen over het kerstengelproject kunt u mailen naar kerstengel@presentnwf.nl of bellen naar 06-57645837.

U kunt zich tot 30 november 2018 aanmelden als kerstengel.

In het kader van de AVG is het niet meer mogelijk om gegevens te verstrekken van mensen die een kerstengel nodig hebben. Wel kunt u zich nog gewoon aanmelden als kerstengel. U geeft hiermee dan toestemming aan Present Noordwest Friesland om u gegevens te bewaren voor de duur van het project en om informatie te ontvangen over hoe u kerstengel kunt zijn voor iemand uit u omgeving..

Aanmelden Kerstengel

• Na het verzenden van dit formulier krijgt u per e-mail een bevestiging.