Gezellige ontmoeting met vrijwilligers

23 mei 2022

Vrijdag 20 mei hebben we eindelijk onze vrijwilligers een gezellige middag kunnen aanbieden. Samen met een kerngroep vrijwilligers, de coördinatoren en bestuur hebben we een mooie ontmoeting gehad. Een groot deel van de kernvrijwilligers waren aanwezig. De vrijwilligers komen uit het hele gebied van Harlingen tot Nij Altoenae. De middag werd geopend door coördinator Anja Schilder en daarna was er een woord van dank namens het bestuur, door Jochem Puite. Zonder de vrijwilligers is er geen Present! Waar Present normaal met groepen werkt vanuit bedrijven, kerken, organisaties, moesten we de afgelopen jaren meer en meer een beroep doen op onze flexvrijwilligers. Inmiddels is er een ruim bestand van mensen die vaker dan eens zich willen inzetten voor een ander. Deze belangeloze inzet is niet altijd zichtbaar en de woorden van waardering werden knikkend ontvangen. Daarna was er een hapje en drankje. Het was een zeer geslaagde middag!

Lijkt het jou ook leuk om voor Present in een flexteam te komen werken als vrijwilliger kijk dan op : https://stichting.stichtingpresent.nl/noordwestfriesland/aanmelden/als-individu/