Nieuwe projectcoördinator Harmke

16 september 2019

We zijn heel blij met onze nieuwe medewerker Harmke Lagerwaard, vanaf 1 september 2019 is Harmke onze nieuwe projectcoördinator, in deze rol zal zij groepen koppelen aan de hulpvragen. Daarnaast zal ze zich ook bezig houden als aandachtsfunctionaris eenzaamheid voor Waadhoeke zegt nee tegen eenzaamheid, waar onze stichting bij betrokken is. Hierbij stelt Harmke zich aan u voor:

Hallo!

Mijn naam is Harmke Lagerwaard-Louwsma en ik ben 37 jaar. Sinds september jl. mag ik mijzelf projectcoördinator noemen bij Present Noordwest Friesland! Wat ontzettend leuk om deel te mogen zijn van de ‘Present-family’! Ik woon in Franeker met mijn man Cees. Hij is fietsenmaker en werkt in Harlingen. In het verleden heb ik gewerkt in de kinderopvang, gezinsondersteuning en thuiszorg, maar in 2013 was het tijd voor iets nieuws en ging ik weer studeren. Momenteel ben ik aan het afstuderen voor mijn studie hbo theologie. Ik ben graag bezig met het nadenken over wat geloven en christen zijn betekent. Niet alleen in de kerk, maar juist naar ‘buiten’ toe. Elk mens is in mijn beleving waardevol en waardig. We leven hier met onze ‘poten in de klei’, daar gebeurt het, daar leven we met elkaar. Ik vind het heel mooi en belangrijk om daar van betekenis te zijn, om elkaar tot een hand en een voet te zijn. Daarom vind ik het een prachtige kans dat ik bij Stichting Present aan de slag kan!

Verder ben ik in mijn kerk actief in het kinderwerk, ouderenpastoraat en met de tieners. Als vrijwilliger werk ik een middag in de week bij Kledingbank Waadhoeke. Ter ontspanning mag ik graag koken/bakken, creatief bezig zijn, bootcamp/hardlopen en met goed weer mountainbiken of gewoon lekker theedrinken en kletsen met vriendinnen. Hopelijk heb ik zo een beetje een beeld geschetst van mijn persoon. Wellicht tot ziens!

Vriendelijke groeten,

Harmke Lagerwaard-Louwsma