Afscheid eerste trainee

31 juli 2019

Onze eerste trainee, Annelies Henssen heeft alweer afscheid genomen op 5 juli.

Gedurende vier maanden is zij actief geweest als groepenbegeleider van de groep mannelijke en de groep vrouwelijke statushouders. Samen hebben zij op veel plekken hun steentje bijgedragen. Met de mannelijke statushouders deed Annelies praktische projecten, met de vrouwelijke statushouders deed zij sociale projecten.

Een paar foto’s van projecten geven een  impressie: tuinwerkzaamheden op privé adressen of bij zorgboerderij Klein Rhijnvis of elders. Of activiteiten in het Wijkontmoetingscentrum De Veluwse Heuvel, zoals een ochtend met kleuters en ouderen, het maken van lekkere hapjes naar recept van het land waar de statushouders vandaan komen, samen met de bezoekers een spelletje doen.

[sb-custom-gallery]

We zijn dankbaar voor de goede begeleiding die Annelies de groepen heeft geboden.

Nieuwe trainees zijn welkom! Er is nog plek genoeg! Jongeren tussen de 15 en 30 jaar wordt hiermee een unieke kans geboden. Ze gaan aan de slag in en voor de samenleving en tegelijkertijd ontdekken en ontwikkelen ze hun kwaliteiten en talenten.