Creatieve presentatie

6 december 2017

Als je samen een project gaat uitvoeren, is samenwerking wel heel belangrijk. Marleen, de coördinator, heeft dat een catechisatiegroep jongeren van de NGK op een leuke manier laten ervaren. Ze was uitgenodigd om bij hen een presentatie te houden, met de bedoeling dat die jongeren op een later tijdstip een project zouden gaan doen.

Na een powerpointpresentatie gaf ze de volgende opdracht: Maak van twee plastic zakjes, zes rietjes,  twee keukenpapiertjes en plakband een bouwwerk. Zorg er voor dat je er een ei op kan laten vallen vanaf 2 meter hoogte, zonder dat het ei breekt. Tijdens de uitvoering moest iedereen eerst aangeven wat zijn/haar rol was.

Met veel enthousiasme gingen ze aan de slag. De resultaten waren bijzonder. Er waren veel verschillende oplossingen en van de vijf groepen was het maar bij één groep niet gelukt.

Als afsluiting van de avond werd er een filmpje van Present getoond. Deze geslaagde avond belooft een goede inzet van de jongeren bij een toekomstig project

Dit is één vorm van een presentatie. Wil je als groep of vereniging of als kerk of als gezin ook een keer een presentatie? Meld je dan bij Marleen door te bellen naar 06-46110116 of door een mail te sturen naar info@presentnunspeet.nl.

[sb-custom-gallery]