In memoriam

24 maart 2021

Deze week bereikte ons het verdrietige bericht dat Arie Bouterse, groepenbegeleider bij Stichting Present, op 20 maart j.l. is overleden. Wij hebben Arie leren kennen als een enorm betrokken en betrouwbare groepenbegeleider. Hij was van vele markten thuis, en heeft heel veel projecten van Stichting Present ondersteund met allerlei praktische zaken rondom verhuizingen en diverse klussen in en om het huis. Hij was flexibel en accuraat en we konden op hem rekenen. Eind vorig jaar gaf hij aan het rustiger aan te willen doen, en heeft hij afscheid genomen van Present. We vinden het erg verdrietig dat hij niet langer de tijd heeft gehad om van zijn welverdiende rust te genieten. We wensen zijn vrouw Wil, en zijn kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte toe in deze periode van afscheid en rouw.

Mattheus 25: 21 Zijn heer zei tegen hem: Goed gedaan, goede en trouwe dienaar, over weinig bent u trouw geweest, over veel zal ik u aanstellen; ga in, in de vreugde van uw heer.