#nietalleen blijft bestaan

29 juni 2020

De afgelopen weken is Stichting Nunspeet in samenwerking met het Servicepunt Vrijwilligers Nunspeet eindverantwoordelijk geweest voor alle initiatieven in Nunspeet die aangemeld waren via het landelijk platform #nietalleen. Er ontstond hiermee overzicht over alle lokale initiatieven. Het bleek bijna een symbolische eindverantwoordelijkheid te zijn . Wat blijkt? In de gemeente Nunspeet zorgt men goed voor elkaar! Er zijn geen hulpvragen binnengekomen via het landelijk platform, en ook minder hulpvragen dan verwacht binnen Nunspeet.

Toch blijft het landelijk platform bestaan. De unieke samenwerking die is ontstaan willen ze uitbouwen om lokale initiatieven te blijven ondersteunen en ook om de onderlinge samenwerking te blijven zoeken. Wij van Present Nunspeet zijn daar blij mee! We stellen al onze lokale contacten erg op prijs, en hechten aan de samenwerking die daardoor ontstaat. Hoe meer wij ´bruggenbouwer´ kunnen zijn, hoe liever! Hoe de samenwerking precies vorm krijgt wordt de komende tijd duidelijk. Via onze nieuwsbrief houden wij u op de hoogte.

Als u een idee hebt over hoe wij onderlinge samenwerking kunnen versterken, dan nodigen wij u uit om dit aan ons te laten weten via telefoon, mail of met een persoonlijk gesprek.