Stem op ons bij Rabo ClubSupport

12 augustus 2022

Ben je lid van de Rabobank? Vanaf 5 september t/m 27 september 2022 kun je dan meedoen aan de Rabo ClubSupport actie en stemmen op je favoriete club. Present Nunspeet is één van de groepen die door de Rabobank met deze actie gesteund wordt. Daarom kan er ook op ons gestemd worden. Door op ons te stemmen help je mee om ons werk blijvend mogelijk te maken, zodat we voor veel mensen het verschil kunnen maken. Behalve op deze website kun je hier meer over ons lezen.

De Rabobank versterkt samen met anderen verschillende bonden, stichtingen en clubs met kennis, netwerk en geld. Iedereen verdient namelijk een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Goed voor de club en geweldig voor de samenleving.

Een vereniging of club is er voor iedereen. Wie je ook bent en waar je ook vandaan komt. Deze projecten maken de wereld op hun manier een stukje mooier. Daarom kunnen ze rekenen op de Support van de Rabobank.

Stem dus ook op Stichting Present Nunspeet en help mee om ons werk blijvend mogelijk te maken, zodat we voor veel mensen het verschil kunnen maken.
De uitreiking zal zijn vanaf 3 oktober 2022.

UPDATE

Dankzij de stemmen van degenen die lid zijn van de Rabobank, hebben we na onze oproep aan jullie een bedrag van €610,98 euro ontvangen bij een online-evenement van de Rabo Clubsupport. We kunnen in aanmerking komen voor een verdubbeling, maar dan moet er deze week actief ondernomen.