Verhalen

Een project door de CU

Eind augustus zijn er projecten georganiseerd voor de fractieleden van de ChristenUnie.

We hadden een gevarieerd aanbod. De verschillende groepen konden kiezen wat ze wilden en ze zijn op verschillende plekken aan het werk geweest.

Eén groep is bij het Welgelegenhuis geweest. Ze hebben samen met de bewoners een mooi bloemstuk gemaakt, er werden spelletjes gedaan en er werd soep gekookt. Een andere groep heeft bij de Grote Wiede een afrastering verplaatst om zo meer ruimte te geven voor de bomen en struiken, die uiteindelijk zorgen voor een natuurlijke afscheiding. Een derde groep heeft Hollandse spelletjes gedaan met de jongens die in de Mallejan verblijven. En een vierde groep heeft bij een inwoner van Nunspeet een tuinproject gedaan, zodat de tuin er daar weer spik en span uitziet. Er is hard gewerkt door de fractieleden. De fractieleden waren vooral heel geïnteresseerd in de achtergrond van de instellingen of organisaties. Al met al kunnen we zeggen dat het een leerzame en mooie middag was.