Verhalen

Ervaringsverhaal van Ada

Onze vrijwilliger Ada heeft een mooi stukje geschreven over een project wat ze heeft gedaan. Wij delen dit graag met jullie.

“Hierbij wil ik even een indruk geven van de klus die Gerrie en ik afgelopen vrijdag samen mochten uitvoeren namens Present.

Onze taak was om de achtertuin van een alleenstaande moeder met 6 kinderen te ontdoen van allerhande zaken. Naast heel veel afval, vonden we ook twee loopwagentjes. Moeder had deze even apart gezet om schoon te maken, maar toen de kinderen uit school en opvang kwamen was werden de wagentjes mee naar binnen genomen en crosten ze vrolijk door de woonkamer en genoten 😁. Het was alsof ze net een groot cadeau hadden gekregen. We zijn twee keer heen en weer gereden naar de stort, maar toen was de achtertuin weer een achtertuin waar je kon zitten en spelen.

We werden getrakteerd op heerlijke verse soep en bij vertrek kregen we verse oliebolletjes naar eigen cultuur bepaald recept.

Wij gingen met een dankbaar hart weer huiswaarts. Wij mochten verschil maken voor deze moeder en haar 6 kinderen door een paar uur van onze tijd te geven.”

Zo hebben veel mensen nog onze hulp nodig. Mocht jij je ook in willen zetten is onderstaande hopelijk een aanmoediging. Neem vrijblijvend contact met ons op.