Acties

Ben jij de nieuwe relatiemanager van Present Parkstad?

Vacature relatiemanager

Stichting Present Parkstad zoekt per 1 augustus 2024 een ondernemende relatiemanager voor 8 uur in de week.

Help jij mee om de beweging van omzien naar elkaar in Parkstad te versterken?

Present Parkstad slaat een brug tussen mensen die graag vrijwillig iets voor een ander willen doen en kwetsbare mensen die een steun in de rug goed kunnen gebruiken. Dit doen wij door zowel praktische als sociale ontmoetingsprojecten te organiseren. Hierbij werken wij samen met diverse maatschappelijke organisaties, zodat de hulp goed terecht komt. Present Parkstad hoort bij een landelijk netwerk van andere lokale stichtingen. We worden ondersteunt door stichting Present Nederland

Vanwege uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een enthousiaste relatiemanager voor 8 uur per week.

Als Relatiemanager maak je Present zichtbaar in het bedrijfsleven van Parkstad. Je bezoekt bedrijven en netwerkbijeenkomsten, je zoekt naar mogelijkheden om samen met bedrijven invulling te geven aan sociaal ondernemerschap en je weet hierbij passende financiële afspraken te maken. Daarnaast schrijf je fondsen aan voor inkomstenwerving en draag je zorg voor de verantwoording naar het fonds.

Als relatiemanager ben je iemand die:

• Zich herkent in de missie van Present.
  • De visie en werkwijze van Present kan uitdragen.
  • Een opleiding op min. Hbo-niveau heeft.
  • Goede contactuele eigenschappen heeft.
  • Een professioneel gesprekspartner is, ook op strategisch niveau.
  • Het leuk vindt om zich te verdiepen in maatschappelijke ontwikkelingen en uitdagingen en in staat is om de toegevoegde waarde van Present hierin te benoemen.
  • Helder en enthousiasmerend kan presenteren.
  • Flexibel kan inspelen op onverwachte situaties.
  • Innovatief is
  • Resultaatgericht is
  • Effectief kan onderhandelen en financiële afspraken weet te maken
  • Planmatig en gestructureerd te werk gaat.
  • Zelfstandig te werk gaat i.s.m. de coördinator.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

• Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van een deel van de inkomsten voor Present Parkstad.
  • Je stelt een relatie jaarplan op waarin je aangeeft op welke manier je inkomsten gaat realiseren en handelt hiernaar.
  • Je onderhoudt contact met bestaande relaties, denkt proactief mee en weet kansen te benutten op het vlak van sociaal ondernemerschap.
  • Je maakt optimaal gebruik van jouw netwerk en het netwerk van Present-medewerkers om in contact te komen met nieuwe bedrijven en organisaties.
  • Je voert gesprekken met bedrijven en organisaties, waarbij je goed luistert en de wensen weet te vertalen naar een concrete samenwerking op maat.
  • Je geeft op een enthousiaste en overtuigende manier presentaties bij serviceclubs, scholen, bedrijven en fondsen om meer bekendheid te geven aan het werk van Present Parkstad.
  • Je schrijft passende fondsen aan, verdiept je in het fonds en weet het werk van Present hier goed op aan te sluiten.
  • Je verzorgt i.s.m. de penningmeester de verantwoording richting het fonds.
  • Je werkt bij dit alles nauw samen met de coördinator en het bestuur van Present Parkstad.

Wij bieden:

• Een veelzijdige en uitdagende functie in een dynamische, maatschappelijk betrokken organisatie.
  • Een inwerktraject gericht op bedrijven en fondsen.
  • Een ervaren sparringpartner waar je, waar je, mee van gedachten kan wisselen, tips kunt uitwisselen en kunt leren van elkaar.
  • Een marktconform salaris conform de CAO voor Zorg en Welzijn.
  • Flexibiliteit in werkuren.
  • Gezelligheid en waardering.

Ben je enthousiast geworden? Stuur dan je CV en motivatie voor de functie naar info@presentparkstad.nl. Tot en met 19 juni kan je reageren op deze vacature. Voor meer informatie over de functie kan je contact opnemen met Nienke Verkerk (06-81451295).