Verschil maken…

Marieke heeft een moeilijke tijd achter de rug, haar huis zag er niet uit. Het was wel schoon maar erg onderkomen.

Twee groepen vrijwilligers, schilderen haar entree, het trappenhuis en de plaats waar ze het meeste is, haar woonkeuken. Het grauwe huis wordt weer een frisse leefomgeving.

Een jaar later belt ze op:

“Ja”,  zegt ze, “ ik heb me gerealiseerd dat jullie een jaar geleden bij mij zijn geweest.

Ik wil nog even zeggen dat ik er nog steeds heel blij mee ben.

Het is heel mooi geworden, ik wil nog een keer bedanken…!”

Een jaar later belt ze op:

Ik wil nog even zeggen dat ik er nog steeds heel blij mee ben.

Het is heel mooi geworden, ik wil nog een keer bedanken…!”