Vacature Fondsenwerver

26 juni 2023

Present Steenwijkerland is een stichting die voor het grootste deel door vrijwilligers gerund wordt. Het is een stichting zonder winstoogmerk.

Ben jij enthousiast over het werk van Present en gemotiveerd om andere mensen aan te sporen om betrokken te raken middels financiële ondersteuning van Present? Heb je creatieve ideeën die ons kunnen helpen nieuwe financiers aan ons te verbinden en Stichting Present Steenwijkerland financiële draagkracht te laten behouden? Ben je per direct beschikbaar én ben je enthousiast om bij te dragen aan onze betekenisvolle beweging? Ben je flexibel inzetbaar en 2-8 uur per maand beschikbaar, voor een periode van minimaal 1 jaar? Dan is deze functie iets voor jou!

Wat ga je doen?

Als lid van het team Present Steenwijkerland fondsenwerver ondersteun jij Present Steenwijkerland bij het vinden van financiële middelen om te groeien in het aantal projecten wat wij op jaarbasis kunnen doen. Dat doe je door fondsen aan te schrijven en bedrijven te benaderen. Het is mogelijk om in teamverband in een dagdeel op kantoor te werken maar het werk kan ook vanuit huis uitgevoerd worden.

Naar wie zijn wij op zoek?

We zoeken een enthousiaste proactieve collega, bij voorkeur woonachtig in Steenwijkerland. Je bent creatief en resultaat gericht. Je kunt jezelf goed uitdrukken in het Nederlands. Ervaring als fondsenwerver is een pré.

Wat is er leuk aan deze functie? Je werkt samen met andere enthousiaste vrijwilligers in een fijn team. Je maakt samen met de andere vrijwilligers het verschil voor Steenwijkerland Je zet jouw talent in op jouw tijd.