Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen als gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GEZIN

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Oekraïne

Present coördineert vrijwillige inzet bij de gezamenlijke acties die nu worden opgezet. Lees er hier meer over en meld je aan als vrijwilliger!

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Present Steenwijkerland faciliteert Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) voor jouw bedrijf. Teambuilding door middel van vrijwilligerswerk in je eigen omgeving!

Maatschappelijk Betrokken Ondernemen

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Deze #vrijwilligers toppers hebben heel wat kruiwagentjes snippers in de tuin gestort, met dank aan @A de Jonge maai en groenonderhoud! Wat een verschil in een paar uurtjes tijd! #steenwijkerland #presentvoorelkaar . Wilt u ook wat betekenen? Neem contact met ons op stichtingpresent.nl/steenwijkerland/ ... Lee meerSee Less

1 day ago
Deze #vrijwilligers toppers hebben heel wat kruiwagentjes snippers in de tuin gestort, met dank aan @A de Jonge maai en groenonderhoud! Wat een verschil in een paar uurtjes  tijd! #steenwijkerland #presentvoorelkaar . Wilt u ook wat betekenen? Neem contact met ons op https://stichtingpresent.nl/steenwijkerland/Image attachmentImage attachment

Soms heb je helpende handen nodig en soms kun jij deze handen zijn! Voor nu kunnen we nog wel wat vrijwilligers handen gebruiken voor openstaande praktische hulpvragen! Wil jij ook het verschil maken in het leven van iemand anders, meld je dan aan, alleen of met vrienden, gezin of bedrijf, om voor een door jou gekozen dag(deel) Present te zijn bij iets waar jij graag bij wilt helpen: stichtingpresent.nl/steenwijkerland/aanmelden/ We horen graag van je! ... Lee meerSee Less

3 days ago
Soms heb je helpende handen nodig en soms kun jij deze handen zijn! Voor nu kunnen we nog wel wat vrijwilligers handen gebruiken voor openstaande praktische hulpvragen! Wil jij ook het verschil maken in het leven van iemand anders, meld je dan aan, alleen of met vrienden, gezin of bedrijf, om voor een door jou gekozen dag(deel) Present te zijn bij iets waar jij graag bij wilt helpen: https://stichtingpresent.nl/steenwijkerland/aanmelden/ We horen graag van je!
Load more

MEER projecten >>