Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen als gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GEZIN

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Steenwijkerland het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als donateur

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Present Steenwijkerland faciliteert Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) voor jouw bedrijf. Teambuilding door middel van vrijwilligerswerk in je eigen omgeving!

Maatschappelijk Betrokken Ondernemen

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Wij doen ook mee met @NLdoet .
Op vrijdag 11 maart van 10-12.00 kun je meedoen met een sociale activiteit en op zaterdag 12 maart gaan we vanaf s' ochtends 9.00 uur in de tuin aan de slag. Help jij, helpen jullie als groep, mee met een beetje van jouw tijd om op deze dag als #vrijwilliger samen het verschil te maken en zo Present te zijn in Steenwijkerlan ?. Aanmelden kan, onder vermelding van NL doet, via stichtingpresent.nl/steenwijkerland/aanmelden/ #presentvoorelkaar
... Lee meerSee Less

2 days ago
Wij doen ook mee met @NLdoet .
Op vrijdag 11 maart van 10-12.00 kun je meedoen met een sociale activiteit en op zaterdag 12 maart gaan we vanaf s ochtends 9.00 uur in de tuin aan de slag. Help jij, helpen jullie als groep,  mee met een beetje van jouw tijd om op deze dag als #vrijwilliger samen het verschil te maken en zo Present te zijn in Steenwijkerland ?. Aanmelden kan, onder vermelding van NL doet, via https://stichtingpresent.nl/steenwijkerland/aanmelden/   #presentvoorelkaar

We hebben een pluim gekregen van de Christenunie Steenwijkerland, eigenlijk voor alle kerstlichtjes, blij mee😀. ... Lee meerSee Less

4 days ago
Load more