Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen als gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GEZIN

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Steenwijkerland het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Vriend

Tijdcollecte

Hoe kun je als kerk vandaag de dag weer invulling geven aan de Bijbelse opdracht?

Stichting Present Steenwijkerland heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Steenwijkerland

Je bent hoogzwanger en ziet geen mogelijkheden om je zolderkamer, waar nog een beetje ruimte is, om te toveren tot een gezellige babykamer. Hoe fijn is het dat er dan een groep enthousiaste vrijwilligers komt om je te helpen met kasten op de juiste plek zetten, sausen, plastic zak vervangen voor een rolgordijntje en het laminaat weer repareren! Dit alles is gerealiseerd door inzet van de flexgroep Steenwijk en met sponsoring van muurverf door Drok Decorette. Heel hartelijk dank dat jullie voor deze nieuwe wereldburger een fijn plekje hebben gerealiseerd! ... Lee meerSee Less

5 minutes ago

Je bent hoogzwanger en ziet geen mogelijkheden om je zolderkamer, waar nog een beetje ruimte is, om te toveren tot een gezellige babykamer. Hoe fijn is het dat er dan een groep enthousiaste vrijwilligers komt om je te helpen met kasten op de juiste plek zetten, sausen, plastic zak vervangen voor een rolgordijntje en het laminaat weer repareren! Dit alles is gerealiseerd door inzet van de flexgroep  Steenwijk en met sponsoring van muurverf door Drok Decorette. Heel hartelijk dank dat jullie voor deze nieuwe wereldburger een fijn plekje hebben gerealiseerd!Image attachmentImage attachment

Wij zijn genomineerd voor de actie HelpNederlandVooruit!
Geweldig natuurlijk, maar om mee te dingen naar het hoogste bedrag voor onze stichting hebben we uw/jouw stem hard nodig. Dat kan hier: www.helpnederlandvooruit.nl/doel/stichting-present-steenwijkerland
Dit bericht mag worden gedeeld! Niet vergeten je stem te bevestigen,alvast heel erg bedankt.
... Lee meerSee Less

16 hours ago

Wij zijn genomineerd voor de actie HelpNederlandVooruit!

• PRESENT zoekt een...

19-01-2019

Present Steenwijkerland heeft in de afgelopen tien jaren een beweging op[...]
  • Drok Vollenhove...