Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen als gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GEZIN

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Steenwijkerland het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als donateur

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Stichting #Present #Steenwijkerland start met iets nieuws: sociaal flex team. Spreekt het jou aan om #vrijwilligerswerk te doen? Hou jij van in contact komen met mensen? Dan is het sociaal flex team iets voor jou! De nieuwe groep gaat op regelmatige basis een sociale #activiteit ondernemen in de gemeente #steenwijkerland. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het wandelen met ouderen, het spelen van straatbingo of een ander zelfbedachte activiteit. Lijkt het jou wat? Of ken je iemand waarbij dit perfect zou passen tag deze dan in dit bericht.

Meld je dan aan via de link en wij nemen contact op met jou.
stichtingpresent.nl/steenwijkerland/aanmelden/als-individu/

Het sociaal flexteam is een nieuw initiatief wat op dit moment word opgestart. Dag, tijd en frequentie zal door de groep zelf ingevuld gaan worden.
... Lee meerSee Less

3 days ago

Stichting #Present #Steenwijkerland start met iets nieuws: sociaal flex team. Spreekt het jou aan om #vrijwilligerswerk te doen? Hou jij van in contact komen met mensen? Dan is het sociaal flex team iets voor jou! De nieuwe groep gaat op regelmatige basis een sociale #activiteit ondernemen in de gemeente #Steenwijkerland. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het wandelen met ouderen, het spelen van straatbingo of een ander zelfbedachte activiteit. Lijkt het jou wat? Of ken je iemand waarbij dit perfect zou passen tag deze dan in dit bericht.

Meld je dan aan via de  link en wij nemen contact op met jou.

Gisteren heeft het #FlexTeam van #Steenwijk een mevrouw geholpen die naar het #verzorgingstehuis moest. Haar woning moest leeg en de tuin netjes achter gelaten. Dit was voor mevrouw niet te doen en ze had ook niemand die haar hiermee kwam helpen. Gelukkig zette flex Steenwijk de schouders eronder, ondanks de #warmte!
En wat een resultaat in een paar uurtjes werk; de tuin keurig #opgeruimd en de woning netjes leeg, petje af! Lijkt het jou ook leuk om met een flexteam mee te gaan draaien? Meld je dan aan via stichtingpresent.nl/steenwijkerland/aanmelden/ . #ikziejou
... Lee meerSee Less

5 days ago

Comment on Facebook

Toppers hoor!

Load more

• Vakantiegroet

10-07-2020

In de periode van 20 juli t/m 18 augustus zijn we gesloten. In[...]
  • Een terugblik op een...

10-07-2020

Half maart werden we overvallen door het coronavirus in ons land, een[...]
  • Ik zie jou…

05-06-2020

De scholen zijn langzamerhand weer opgestart, en steeds meer zaken uit het[...]
  • Bedankt voor jullie deelname!

14-05-2020

Stichting Present Steenwijkerland wil graag iedereen bedanken die mee[...]