Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen als gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GEZIN

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Steenwijkerland het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Vriend

Tijdcollecte

Hoe kun je als kerk vandaag de dag weer invulling geven aan de Bijbelse opdracht?

Stichting Present Steenwijkerland heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Steenwijkerland

Help jij een Nieuwe Nederlander op weg naar werk?

Pop Up Your Talent is een uniek programma voor Nieuwe Nederlanders (statushouders) om stappen te zetten richting werk. Jij kan ze als maatje helpen met praktische vragen en een netwerk organiseren.

We zoeken enthousiaste mensen die het leuk vinden om als maatje een statushouder uit de gemeente Steenwijkerland op weg te helpen. Jij kan het verschil maken voor iemand die nieuw is in Nederland. Lijkt dit je leuk? Geef je dan op als maatje!
Aanmelden of een informatiefolder ontvangen kan door te bellen met Arnold Messelink op 06-57581400 of door een mail te sturen naar info@popupyourtalent.nl. Je krijgt dan zo snel mogelijk een reactie!
Kijk voor meer info ook op www.popupyourtalent.nl. en youtu.be/r_fOGZ_NDEI Maatjes zijn onmisbaar voor statushouders! Doe je mee? We hebben gisteren met Stichting Present, Vluchtelingenwerk en Popupyourtalent een inspirerend gesprek gehad wat veel moois beloofd!
... Lee meerSee Less

1 day ago

Help jij een Nieuwe Nederlander op weg naar werk?

Kijk voor meer info ook op www.popupyourtalent.nl. en https://youtu.be/r_fOGZ_NDEI Maatjes zijn onmisbaar voor statushouders! Doe je mee? We hebben gisteren met Stichting Present, Vluchtelingenwerk en Popupyourtalent een inspirerend gesprek gehad wat veel moois beloofd!Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Zeker doen! Fantastisch project

Stichting Present Steenwijkerland heeft de omslagfoto bijgewerkt.
Stichting Present Steenwijkerland

... Lee meerSee Less

5 days ago

• Help Nederland Vooruit!

22-01-2019

Stichting Present Steenwijkerland is genomineerd voor de actie Help[...]
  • PRESENT zoekt een...

19-01-2019