Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen als gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GEZIN

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Steenwijkerland het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Vriend

Tijdcollecte

Hoe kun je als kerk vandaag de dag weer invulling geven aan de Bijbelse opdracht?

Stichting Present Steenwijkerland heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd — dankbaar.
Stichting Present Steenwijkerland

Lekker aan de slag in je vakantie?
... Lee meerSee Less

20 hours ago

Lekker aan de slag in je vakantie?
Diverse jongeren van RSG Trompmeester zijn in deze vakantie wat uurtjes aan de slag in verschillende zorginstellingen. Voor de een al een vast adres, voor anderen een eerste keer, spannend! Er zijn pannenkoeken gebakken bij de Veldkei, bij de Variant waren twee meiden aanwezig en een groepje jongens heeft een dag meegelopen bij Zonnewiede. Allemaal heel fijn dat jullie je hebben ingezet voor een ander en hiermee een verschil hebben gemaakt!Image attachment
Stichting Present Steenwijkerland heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Steenwijkerland

Blij, trots, dankbaar..
Een hulpontvanger zat in een kale lege woning en sliep op een luchtbed toen onze hulp werd ingeroepen door de hulpverlening.
De handen zijn ineen geslagen met een groep vrijwilligers, de woningbouwvereniging, hulpontvanger, Interfloor Tapijt en een familie. Met hulp bovengenoemde groepen is er gestukt. gesausd, vloerbedekking gelegd en is de woning ingericht met meubilair wat over was nadat de familie de woning van moeder die naar een verzorgingstehuis was gegaan had ingericht. Blij dat we voor deze persoon zoveel konden doen, trots op alle mensen die hebben meegedacht en meegeholpen en dankbaar dat we voor deze persoon de mogelijkheden hadden om van een huis een echt thuis te maken! Dankbaarheid en blijdschap zag ik terug bij de hulpontvanger die met een grote lach in de prachtig geverfde en van vloerbedekking en vinyl voorziene woning stond te stralen! Prachtig werk toch, dat Present zijn?
... Lee meerSee Less

2 days ago

Comment on Facebook

Mooi van Interfloor hè Peter.