Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen als gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GEZIN

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Steenwijkerland het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als donateur

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Present Steenwijkerland faciliteert Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) voor jouw bedrijf. Teambuilding door middel van vrijwilligerswerk in je eigen omgeving!

Maatschappelijk Betrokken Ondernemen

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Gistermiddag en vandaag wordt er een flinke klus geklaard door drie #toppers. De wens van de hulpontvanger was de tuin weer veilig en wat netter . Daar kunnen we wel wat mee dus veel
planten gerooid en oude kapotte tegels eruit en hele nieuwe erin, een beste klus! Maar wat is er weer een verschil gemaakt en wat was deze hulpontvanger enorm dankbaar en blij. Zo fijn om #present te wezen! #vrijwilligers