Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen als gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GEZIN

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Steenwijkerland het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als donateur

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Onze #kerstlichten kunnen hun aandacht en liefde gaan ronddelen in #steenwijkerland . De tasjes zijn klaar en worden bij jullie langsgebracht. Hier in zit de overige info voor jullie. Wij wensen jullie veel inspiratie toe om deze adventstijd voor iemand mooier te maken dmv jullie aandacht en #presentjes! Met dank aan de #rabobank en jullie stemmen voor ons bij de clubsupport! ... Lee meerSee Less

5 days ago

Onze #Kerstlichten kunnen hun aandacht en liefde gaan ronddelen in #Steenwijkerland . De tasjes zijn klaar en worden bij jullie langsgebracht. Hier in zit de overige info voor jullie. Wij wensen jullie veel inspiratie toe om deze adventstijd voor iemand mooier te maken dmv jullie aandacht en #presentjes! Met dank aan de #Rabobank  en jullie stemmen voor ons bij de clubsupport!

Comment on Facebook

Wij kijken er al naar uit ✨

Bedankt voor het tasje, wij gaan thuis aan de knutsel!

Stichting #present #steenwijkerland is trots op de steun van ondernemers die maatschappelijk betrokken zijn bij onze stichting.
A. de Jonge Vof , #interfloor, #karwei Steenwijk, Seco Deco Wanneperveen , #oldenijens, #wetlandwonen, #zesopmaat, #multimate Vollenhove, #Meijer #carpets, #kringloop Steenwijk, #kringloop #Vollenhove, #hellinga, #Hubo Drok Decorette, #woonconcept, #bijzonderdruk,

Ondernemers bedankt! Dankzij jullie steun kunnen wij samen verschil maken in Steenwijkerland.

#dagvandeondernemer, #mensenmakennederland
... Lee meerSee Less

1 week ago

Stichting #Present #Steenwijkerland is trots op de steun van ondernemers die maatschappelijk betrokken zijn bij onze stichting.
A. de Jonge Vof  , #Interfloor, #Karwei Steenwijk, Seco Deco Wanneperveen , #Oldenijens, #WetlandWonen, #ZesopMaat, #Multimate Vollenhove, #Meijer #Carpets, #kringloop Steenwijk, #Kringloop #Vollenhove, #Hellinga, #HUBO Drok Decorette, #Woonconcept, #BIJzonderdruk,

#dagvandeondernemer, #mensenmakennederland
Load more

• "Kerstlicht"