Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen als gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GEZIN

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Steenwijkerland het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Vriend

Tijdcollecte

Hoe kun je als kerk vandaag de dag weer invulling geven aan de Bijbelse opdracht?

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Op dit moment genieten de mensen van Frion op de VIP tribune van de aangeboden vrijkaartjes voor het prachtige #bloemencorso van Sint Jansklooster . Opgehaald met een VIP bus en een ereplek bij het corso door het aanbod vd kaartjes van de COV, het is geweldig! Vanavond wordt de bühne weer bezet door andere VIPS! Www.corsoklooster.nl ... Lee meerSee Less

1 day ago

Comment on Facebook

Het was geweldig een hele gezellige middag gehad nogmaals namens iedereen bedankt 👍

Stichting Present Steenwijkerland heeft een bericht gedeeld.
Stichting Present Steenwijkerland

Onlangs kwam ik met de Steenwijkerlandse Uitdaging in contact. Zij verbinden #ondernemers aan verenigingen of stichting die graag #professionele ondersteuning willen met bepaalde onderdelen. Dit gebeurt op vrijwillige basis door de ondernemer/professional. Stichting Present Steenwijkerland was op zoek naar iemand die ze verder kan helpen met de #communicatie en #marketing van de stichting.

Zij doen prachtig #vrijwilligerswerk in Steenwijkerland door vrijwilligers te koppelen aan een hulpvraag. Vorig week donderdag hebben we kennis gemaakt met elkaar om samen de marketing en communicatie voor de #stichting te proffesionaliseren. Wat een ontzettend leuk en #enthousiast team is er verbonden aan #stichtingpresentsteenwijkerland!
... Lee meerSee Less

1 month ago