Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen als gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GEZIN

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Steenwijkerland het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Vriend

Tijdcollecte

Hoe kun je als kerk vandaag de dag weer invulling geven aan de Bijbelse opdracht?

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Je moest noodgedwongen #verhuizen en bent nog niet in het bezit van goed meubilair en hebt hier ook niet de middelen voor. Hoe fijn is het dan dat er twee sterke mannen komen die een aangeboden bankstel, salontafel en keukentafel met stoelen bij je komen brengen zodat je je woning tot een #thuis kunt maken? Heren, super bedankt voor jullie inzet in deze #ontmoeting, zeker namens meneer! Weer #dankbaar gebruik gemaakt van onze Klusbus, blij mee! #ikziejou ... Lee meerSee Less

5 days ago

Load more