Present zijn we overal!

28 maart 2024

In de afgelopen periode zijn er weer veel mooie verbindingen en ontmoetingen geweest via de vrijwilligers van Stichting Present Steenwijkerland. We waren Present bij NLdoet; in Giethoorn nam een groep vrijwilligers een tuin onder handen. Opgeschoond, opgeruimd en heringericht bracht een ware metamorfose! Op Nationale Pannenkoekdag waren we van de partij met de cliënten van het RIBW om samen met trainees van Present te bakken in zorgcentrum Zonnekamp in Steenwijk. De heerlijke pannenkoekgeuren gingen als snel door het gebouw en veel bewoners hebben ervan kunnen genieten.

Maar wij zijn het hele jaar present. Door jouw inzet via Present Steenwijkerland als vrijwilliger kun je het hele jaar, op het moment dat jou past, je inzetten voor je medemens in Steenwijkerland. Binnenkort starten we een pilot ‘culinair samenzijn’ met mensen van andere nationaliteiten en vrijwilligers van Present en in samenwerking met verschillende organisaties. Er is nog ruimte voor vrijwilligers om hieraan mee te doen. Samen koken en samen eten verbindt en geeft ruimte om met elkaar in gesprek te komen! Van veel meer mooie ontmoetingen kunt u meegenieten  door  onze website, onze facebook- en instagramkanalen te bezoeken waar we heel regelmatig mooie ontmoetingen delen.