Steun ons met een:

Periodiek cadeau

Via Present zien mensen naar elkaar om. Dat kan op vele manieren. Door via Present vrijwilligerswerk te doen in je eigen buurt, maar ook door een periodieke gift die 100% aftrekbaar is van de belasting........

Lees verder voor het betreffende belastingformulier (invulbare PDF)>>>>

Vervolg: schenken met belastingaftrek

Stichting Present…...

…. Er zijn voor elkaar

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Ook in Steenwijkerland, waar het werk van Stichting Present groeit. Om dit werk te kunnen blijven doen en de groei ook financieel mogelijk te maken, heeft Present uw steun hard nodig. Met een gift aan een stichting met een ANBI-status (Algemeen Nut Beogende Instelling) kunt u alle delen van uw inkomstenbelasting aftrekken. U kunt een effectief of structureel schenken. De Stichting hoeft geen belasting te betalen over uw schenking.

Eenmalig schenken

Als u een goed doel met een ANBI-status heeft, wordt uw geschenk (deel) opgenomen. Hoeveel u van de belasting kunt aftrekken, hangt af van uw inkomen en het totaal van al uw geschenken.

Periodiek schenken

Wilt u maximaal profiteren van het belastingvoordeel over al uw schenkingen aan Stichting Present Steenwijkerland? Wilt u uw geschenken voor de dubbele jaren goed geregeld hebben? Ga dan een periodieke schenkingsovereenkomst aan met Stichting Present Steenwijkerland. In deze overeenkomst legt u voor minimaal vijf jaar vast dat u een groot bedrag per jaar gaat schenken. Hierdoor is uw bijdrage jaarlijks geheel aftrekbaar van uw inkomstenbelasting.

Heeft u elk jaar een cadeau aan Stichting Present Steenwijkerland?
U kunt dan met een periodieke gift ook meer schenken zonder dat u meer kost.

Wanneer u een periodieke schenking (schenking) wilt doen, download dan het belastingdienstformulier: Overeenkomst Periodieke gift in geld: Belastingdocument voor de Schenker. Vul dit in en stuur het aan ons door een e-mail te sturen naar: hans.groen@presentsteenwijkerland.nl .   Wij zorgen ervoor dat de formaliteiten die u tegenkomt om te komen.

Met vriendelijke groet,

Penningmeester Stichting Present Steenwijkerland