Acties

Het verhaal van 15 jaar Present SWF

Deel je verhaal, herinnering, ervaring en schrijf je zo mee aan het verhaal van 15 jaar Present SWF.

Welke ontmoeting, welk project of welke activiteit heeft indruk op je gemaakt en is je bijgebleven?

We weten dat een project met Present waardevolle momenten oplevert die mensen vaak jarenlang bijblijven. Tegelijk gaan we vaak snel weer over tot de orde van de dag. We willen dit jubileumjaar aangrijpen om nog eens extra stil te staan bij bijzondere verhalen en mooie herinneringen. Want: uiteindelijk kan het verhaal van 15 jaar Present SWF het beste verteld worden door de mensen die zich hebben ingezet om even ‘Present’ te zijn.

Schrijf mee, met jouw verhaal!

Ben je in de afgelopen 15 jaar betrokken geweest bij Present SWF als vrijwilliger, hulpverlener of hulpontvanger? Dan vinden wij het prachtig om jouw ervaring hierover te horen, een mooie herinnering, iets wat indruk heeft gemaakt, of iets wat je aan het denken heeft gezet.

Wat doen we met jouw reactie?

Naast dat wij er enorm naar uitkijken om alle reacties te lezen, willen we deze ook graag delen. We zullen een aantal inzendingen (anoniem) delen op onze website & social media kanalen. Daarnaast zullen we enkele verhalen uitlichten tijdens ons jubileumfeest.

We nodigen je van harte uit om jouw verhaal met ons te delen via onderstaand formulier!

Deel jouw verhaal van 15 jaar Present SWF

Naam(Vereist)
E-mailadres(Vereist)
Mogen wij jouw herinnering plaatsen op onze website of social media, en mogen we eventueel ook je naam noemen?(Vereist)