Jubileumfeest

2 juli 2024

15 Jaar Present Súdwest-Fryslân

Present Súdwest-Fryslân bestaat 15 jaar! In deze jaren zijn honderden mensen geholpen met praktische klussen in en rond het huis, maar ook met sociale activiteiten om extra aandacht te geven aan mensen in een zorginstelling of in eenzaamheid thuis.

Wij zijn ontzettend blij om hiermee verschil te kunnen maken door ‘tussenpersoon’ te zijn tussen mensen die een aantal uren over hebben en zich graag inzetten voor een ander, en mensen die door omstandigheden hulp nodig hebben.

Waar doen we het voor?

We zijn trots op 15 jaar Present SWF en ook blij mee. We beseffen ons echter terdege dat deze 15 jaar ook een andere kant heeft. Mensen in onze omgeving hebben en blijven echt zorg nodig!
Dweilen met de kraan open misschien? Nee, zo zien wij dit niet.
Juist die ene uitgestoken hand, juist de onvoorwaardelijke hulp die de vrijwilligers leveren, juist het doorbreken van de dagelijkse (negatieve) ontwikkelingen maken het werk van Present zo waardevol.

Kortom echt reden voor een 15-jarig jubileumfeest op vrijdag 27 september. We zullen terugblikken en vooruitkijken, maar vooral elkaar ontmoeten en genieten van al het moois van Present.
Daarom nodigen we je van harte uit om hierbij aanwezig te zijn.

Datumvrijdag 27 september
LocatieIn de bevestigingsmail staat de locatie
PlaatsSneek
Tijdstip15:30 – 17:30 uur

Het feest bestaat uit 2 delen:
Actie in stadscentrum van Sneek: Tijdens de eerste helft van de middag willen we in Sneek met een aantal teams op een ludieke wijze mensen informeren over het werk van Present in de gemeente. We proberen mensen te inspireren om laagdrempelig hulp te bieden aan hun medebewoners in SWF.

Jubileumfeest: Het samen ontmoeten, genieten en vieren van ons jubileum van 15:30-17:30. Uiteraard wordt u getrakteerd op iets lekkers, maar niet alleen dat. Speciaal voor het jubileum is een cabaret-stuk geschreven. Het stuk is verrassend en vast ook heel herkenbaar. Aansluitend delen we een aantal ervaringsverhalen en volgt er nog een derde verrassing!

Opgaveformulier

We willen graag weten hoeveel personen we mogen verwelkomen, daarom graag opgeven via onderstaand formulier. Opgave kan tot 19 september.

Graag tot ziens, we zien uit naar de ontmoeting met elkaar!

Aanmelden jubileumfeest Present SWF

Aanmelden voor het jubileumfeest op vrijdag 27 september 2024

Naam(Vereist)
E-mailadres(Vereist)
Wat is jouw waardevolle ervaring, een mooie herinnering, iets wat indruk heeft gemaakt, of iets wat je aan het denken heeft gezet tijdens een project of jouw contact met Present SWF in de afgelopen 15 jaar?
Mogen wij jouw herinnering plaatsen op onze website of social media, en mogen we eventueel ook je naam noemen?