Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Maak het werk van Present mogelijk!

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Veenendaal het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Meedoen als gezin!

Meld je als individu aan voor onze flexgroep!

Meer nieuws ...

Je kunt je natuurlijk via Checkpoint opgeven voor een stoere vader/zoon activiteit of een week gaan survivallen in Noorwegen en/of de Ardennen. Hans Ottens en zoon Joran Ottens kozen er voor om lokaal een uitdaging aan te gaan. De door Erik van Schaik op pallet geleverde restanten laminaat die overgebleven waren na een verhuizing, waarbij een groep via Present geholpen had, mocht in elkaar gepuzzeld worden in een keuken bij een mijnheer die heel blij was met de extra handen en gezelligheid van deze heren. Alle laminaat werd super op maat gezaagd en op handen en voeten kruipend een strak vloertje. Ook werd het zo mogelijk gemaakt dat na de vakantie de volgende groep aan de slag om de woning verder huiselijk te maken. Wil je ook iets betekenen met iets wat je leuk vind om te doen? Meld je hier dan even aan! ... Lee meerSee Less

6 days ago

Comment on Facebook