Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Maak het werk van Present mogelijk!

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Veenendaal het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

SAMEN VEENENDAAL NOG MOOIER MAKEN? DONEER HIER!

Meedoen als gezin!

Meld je als individu aan voor onze flexgroep!

Meer nieuws ...

Op zaterdag 26 januari gingen de leden van de Bijbelkring van onze “eigen” Henriëtte De Man Smit (Oude Kerk op de Markt) enthousiast aan de slag bij een oudere heer met diverse beperkingen. Mijnheer vind het ingewikkeld om sociale contacten aan de te gaan en hij wordt begeleid door Mentra. Al een langere periode had mijnheer geen werkelijke ontmoeting met mensen gehad. De groep pakte de slaapkamer en de woonkamer aan. Plafonds en wanden werden gesausd en ook de kozijnen van de slaapkamer kregen een frisse kleur! Volgens de professionele zorgbegeleider liep het project gesmeerd. Zij geeft tevens aan dat door deze ervaring mijnheer er voor open staat om nog een keer een groep te ontvangen. Daarom staat er voor volgende week alweer een andere groep in de planning voor het aanpakken van de wanden en plafonds in de gang en de keuken. En wie weet worden ook de kozijnen meegenomen. De groepsleden van de eerder genoemde kring zijn later dit jaar weer beschikbaar. Heb jij ook een aanbod voor iemand die dit goed kan gebruiken? Dat kan ook een sociaal project zijn! Geef je nu op via de button op onze website! ... Lee meerSee Less

1 day ago

Op zaterdag 26 januari gingen de leden van de Bijbelkring van onze “eigen” Henriëtte De Man Smit (Oude Kerk op de Markt) enthousiast aan de slag bij een oudere heer met diverse beperkingen. Mijnheer vind het ingewikkeld om sociale contacten aan de te gaan en hij wordt begeleid door Mentra. Al een langere periode had mijnheer geen werkelijke ontmoeting met mensen gehad. De groep pakte de slaapkamer en de woonkamer aan. Plafonds en wanden werden gesausd en ook de kozijnen van de slaapkamer kregen een frisse kleur! Volgens de professionele zorgbegeleider liep het project gesmeerd.  Zij geeft tevens aan dat door deze ervaring mijnheer er voor open staat om nog een keer een groep te ontvangen. Daarom staat er voor volgende week alweer een andere groep in de planning voor het aanpakken van de wanden en plafonds in de gang en de keuken. En wie weet worden ook de kozijnen meegenomen. De groepsleden van de eerder genoemde kring zijn later dit jaar weer beschikbaar. Heb jij ook een aanbod voor iemand die dit goed kan gebruiken? Dat kan ook een sociaal project zijn! Geef je nu op via de button op onze website!

In de Oude Kerk (kerk op de Markt) in Veenendaal zijn ze er klaar voor 😉 #tijdcollecte met @henriettedanielle 😃 ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"