Aanmelden

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Kan jouw cliënt wel wat hulp gebruiken? Meld hem of haar aan!

aanmelden ALS hulpverlener

Partnerschappen

Duurzame partnerschappen met bedrijven zijn onmisbaar om het werk van Stichting Present Veenendaal te kunnen blijven continueren.

Kijk voor meer informatie op onze partnerpagina, of neem contact met ons op! info@presentveenendaal.nl

Kernwaarden

Wij hebben onze kernwaarden laten vastleggen in een mooie infographic door Angélica de Jong. Present is een fijne club waar veel mensen zich thuis voelen. Ook onderdeel zijn van de Present – beweging? Neem contact met ons op! info@presentveenendaal.nl

Het laatste nieuws!

Meer nieuws ...

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Wij zijn blij en dankbaar dat de bedrijven H. Hardeman B.V. en Mprise zich weer voor langere tijd aan Present wilden verbinden. Inmiddels hebben wij met deze bedrijven al drie jaar een partnerschap. En de beiden hebben het partnerschap verlengd voor weer drie jaar. Super fijn, want jullie steun is hard nodig!

Wil jij met jouw bedrijf ook onze organisatie steunen? Maatschappelijk betrokken ondernemen kan veel meer zijn dan alleen een financiële bijdrage doen. Ook voor jouw team kan het een bijzondere ervaring zijn. Benieuwd naar de mogelijkheden? Mail ons op info@presentveenendaal.nl

Kijk voor meer informatie over onze partners op stichtingpresent.nl/veenendaal/over-ons/onze-partners/
... Lee meerSee Less

7 days ago