Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Maak het werk van Present mogelijk!

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Veenendaal het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Meedoen als gezin!

Meld je als individu aan voor onze flexgroep!

Meer nieuws ...

Stichting Present Veenendaal voelt zich gezegend.
Stichting Present Veenendaal

Wijkkerk Aller Erf heel erg bedankt voor de prachtige opbrengst van € 7.200,-- naar aanleiding van het 40 dagen project! We waren bijzonder verrast. Mede door jullie inzet kunnen we het mogelijk maken dat groepen een succesvolle vrijwilligers ervaring hebben bij personen die dit heel goed kunnen gebruiken! ... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Op verzoek van een begeleider via Humanitas DMH samen met de diaconie van de Hersteld Hervormde Gemeente De Brugkerk via het reformatorische initiatief Helpende-Handen-In-Veenendaal, de Moslimgemeenschap Stichting Taubah, Netwerk voor Jou en 0318Je bent welkom een verhuizing mogen realiseren van een jong stel met baby die steun echt even nodig hadden! #verbinden in #Veenendaal!😍 ... Lee meerSee Less