Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Maak het werk van Present mogelijk!

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Veenendaal het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Meedoen als gezin!

Met je Whatsapp groep een project doen?

Meer nieuws ...

Stichting Present Veenendaal heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Veenendaal

Op maandag 13 november gingen in de ochtend de mannen van garage Garage de Feniks en Humanitas DMH aan de slag bij een alleenwonende dame die via Veens wijkcoach Gert Evers al gedurende een langere tijd een hulpvraag had uitstaan voor haar tuin. De tegels lagen los en de tuin was vol met onkruid en mos. Een stroomkabel van de keuken liep op de hoogte van 1.80m dwars door de tuin naar de schuur waar een niet werkende lamp gemonteerd was. Willem Brons van de Feniks had twee mannen van zijn dagbesteding enthousiast gekregen om mee te helpen en Erik ten Arve van Humanitas kwam ondanks dat zijn mannen onverwachts verhinderd waren toch op de afgesproken tijd zijn handen uit de mouwen steken. De tegels werden weer zo neergelegd dat de tuin veilig begaanbaar was en in het omgespitte stuk grond werd gezellig een bloeiend struikje gezet. De kabel werd vervangen en omgelegd en een nieuwe lamp werd aan de muur gemonteerd. Ook de inhoud van het schuurtje werd gesorteerd en gedeeltelijk afgevoerd. Natuurlijk was er ook tijd voor wat gezelligheid. De energie werd door mevrouw bijgevuld met koffie en koekjes. Wijkcoach Gert kwam het resultaat bekijken, terwijl de bovenbuurvrouw in het zonnetje zat te genieten van het opgeknapte uitzicht. Ook hulpontvanger was zichtbaar tevreden. De groep vond het leuk om dit voor mevrouw te mogen doen. Ze hadden goed zuurstof gehapt met zijn allen. ... Lee meerSee Less

1 week ago

Wegens uitbreiding van ons kantoorteam zijn wij op zoek naar gebruikte laptops die goed functioneren! Wie kan ons helpen? ... Lee meerSee Less