Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Maak het werk van Present mogelijk!

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Veenendaal het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

SAMEN VEENENDAAL NOG MOOIER MAKEN? DONEER HIER!

Meedoen als gezin!

Meld je als individu aan voor onze flexgroep!

Meer nieuws ...

Stichting Present Veenendaal voelt zich hoopvol.
Stichting Present Veenendaal

Afdekfolie – check – , afplaktape – check -, rollers en kwasten – check -, stok – check -, plafond-, muur- en glansverf – check -, plastic handschoenen – check – , trapjes/opstapjes – check – ….. “Voorbereiding is het halve werk” dat moeten de dames gedacht hebben met het oog op de werkzaamheden die ze van plan waren. Eerder was er een bijbelgroep aan de slag geweest bij mijnheer. Nu nemen enkele dames van Innerweel letterlijk de verfstok over. Sommige projecten hebben wel wat weg van een estafette! De hulpontvanger zegt zelfs toe om tijdens de werkzaamheden de sigaretten in de kast te laten liggen. Zo graag wil hij dat zijn woning er weer lekker fris uit ziet! Van 09.00 – 12.00 uur wordt er keihard gewerkt om de hal, badkamer, keuken en zoveel mogelijk deurposten een frisse witte kleur te geven. Als ervaren Presenters kennen deze dames de klappen van de zweep en vliegen ze door de woning. Zo helpen ze dat het werk van de persoonlijk begeleider vanuit Mentra meer impact heeft en hebben ze een enorm resultaat in de woning kunnen teweeg brengen. Nu maar hopen dat het wit mijnheer motiveert om de sigaretten voor altijd te laten liggen. Wie weet…. (met Corien Kroesbergen InnerWheel Veenendaal) ... Lee meerSee Less

4 days ago

Afdekfolie –  check –  , afplaktape –  check -,  rollers en kwasten –  check -,   stok –  check -,  plafond-, muur- en glansverf  –  check -,  plastic handschoenen –  check – , trapjes/opstapjes –  check –  ….. “Voorbereiding is het halve werk” dat moeten de dames gedacht hebben met het oog op de werkzaamheden die ze van plan waren. Eerder was er een bijbelgroep aan de slag geweest bij mijnheer. Nu nemen enkele dames van Innerweel letterlijk de verfstok over. Sommige projecten hebben wel wat weg van een estafette! De hulpontvanger zegt zelfs toe om tijdens de werkzaamheden de sigaretten in de kast te laten liggen. Zo graag wil hij dat zijn woning er weer lekker fris uit ziet! Van 09.00 – 12.00 uur wordt er keihard gewerkt om de hal, badkamer, keuken en zoveel mogelijk deurposten een frisse witte kleur te geven. Als ervaren Presenters kennen deze dames de klappen van de zweep en vliegen ze door de woning. Zo helpen ze dat het werk van de persoonlijk begeleider vanuit Mentra meer impact heeft en hebben ze een enorm resultaat in de woning kunnen teweeg brengen. Nu maar hopen dat het wit mijnheer motiveert om de sigaretten voor altijd te laten liggen. Wie weet….  (met Corien Kroesbergen InnerWheel Veenendaal)