Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Maak het werk van Present mogelijk!

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Veenendaal het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

SAMEN VEENENDAAL NOG MOOIER MAKEN? DONEER HIER!

Meedoen als gezin!

Meld je als individu aan voor onze flexgroep!

Meer nieuws ...

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

In het Impactrapport willen we de maatschappelijke waarde aantonen van de samenwerking tussen de informele zorg (de vrijwilligersgroepen) en professionele zorgverlening. Het is bekend dat omzien naar elkaar méér opbrengt dan alleen “een goed gevoel”. Daarom hebben we de afgelopen maanden veel zorgverleners, vaste vrijwilligers en vrijwilligersgroepen geïnterviewd en deze opbrengst samengevat in een impactrapport. In dit rapport leest u o.a. over welke maatschappelijke kosten er bespaard kunnen worden door in groepsverband een paar uur aan de slag te gaan in een tuin van een moeder met kind. Door deze inzet maakt de groep het mede mogelijk dat het kind thuis kan blijven wonen. Ook leest u over de motivatie van vast vrijwilligers om zich hiervoor in te zetten en hoe u ons kunt steunen om dit samen met de inwoners van Veenendaal te blijven doen. Wij wensen u veel leesplezier en hopen dat de verhalen u mogen inspireren. We zijn benieuwd naar uw reactie! Stuur ons gerust een berichtje via info@presentveenendaal.nl. U vindt het boekje hier stichtingpresent.nl/veenendaal/wp-content/uploads/sites/141/2019/06/Impactrapport-def.pdf ... Lee meerSee Less

4 weeks ago