Aanmelden als...

Ontdek hoe leuk én waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je kerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Almelo het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present Almelo.

Steun ons als Fannoot

Present zijn voor vluchtelingen en statushouders in Almelo

MEER NIEUWS >>

MEER projecten >>

Het bewijs dat de éénmalige opzet van onze projecten een duurzaam effect hebben:

Een groepslid van de Historische Kring Almelo heeft n.a.v. het Presentfunproject met vluchtelingen onlangs één van de vluchtelingen opnieuw ontmoet in de bibliotheek. Hem daar wegwijs gemaakt en samen deelgenomen aan o.a. Het Praathuis (conversatietraining met andere allochtonen / inburgeraars o.l.v. vrijwilligers). Zijn bericht aan ons sluit hij af met: P.S.: ik houd een oogje in het zeil m.b.t. zijn fiets. We zorgen er samen voor dat de fiets in ‘conditie’ blijft (banden, remmen, verlichting etc.).

HEERLIJK!
... Lee meerSee Less

4 days ago

Een groepslid van de Historische Kring Almelo heeft n.a.v. het Presentfunproject met vluchtelingen onlangs één van de vluchtelingen opnieuw ontmoet in de bibliotheek. Hem daar wegwijs gemaakt en samen deelgenomen aan o.a. Het Praathuis (conversatietraining met andere allochtonen / inburgeraars  o.l.v. vrijwilligers). Zijn bericht aan ons sluit hij af met: P.S.: ik houd een oogje in het zeil m.b.t. zijn fiets. We zorgen er samen voor dat de fiets in ‘conditie’ blijft (banden, remmen, verlichting etc.).

HEERLIJK!

Partners

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"