Aanmelden als...

Ontdek hoe leuk én waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je kerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Almelo het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present Almelo.

Steun ons als Fannoot

Present zijn voor vluchtelingen en statushouders in Almelo

MEER NIEUWS >>

MEER projecten >>

In het zonnetje! Vandaag ging de groep Geestelijk verzorgers van het Apostolisch Genootschap (Apgen Almelo) op pad met de bewoners van InteraktContour woonlocatie De Burcht. Na koffie met taart lekker naar het park gewandeld, daar een heerlijke picknick en in de schaduw van de prachtige bomen een gezellig spel gedaan. Bij terugkomst ook nog samen een ijsje gegeten. Voor de bewoners een supergeslaagd uitje en voor de vrijwilligers een gaaf alternatief voor hun jaarlijkse teambuildingsuitstapje! "Dit smaakt naar nog eens een project doen" aldus 1 van de vrijwilligers. "Graag!" was de reactie van de medewerkers van InteraktContour! Een echt mooie match met een geslaagde projectdag! ... Lee meerSee Less

3 days ago

In het zonnetje! Vandaag ging de groep Geestelijk verzorgers van het  Apostolisch Genootschap (Apgen Almelo) op pad met de bewoners van InteraktContour woonlocatie De Burcht. Na koffie met taart lekker naar het park gewandeld, daar een heerlijke picknick en in de schaduw van de prachtige bomen een gezellig spel gedaan. Bij terugkomst ook nog samen een ijsje gegeten. Voor de bewoners een supergeslaagd uitje en voor de vrijwilligers een gaaf alternatief voor hun jaarlijkse teambuildingsuitstapje! Dit smaakt naar nog eens een project doen aldus 1 van de vrijwilligers. Graag! was de reactie van de medewerkers van InteraktContour! Een echt mooie match met een geslaagde projectdag!

Comment on Facebook

Wat gaaf.

Heel mooi......

Merle Olthof heb je toch even geflikt !!

Wat een leuk idee

Super 😄

Ans. .wat geweldige dag voor de bewoners .

+ View previous comments

Partners

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"