Dit is Present

Dit zijn wij

We zijn in veel plaatsen in Nederland Present. We hebben tientallen lokale stichtingen. Almelo is daar één van. Al veel vrijwilligers vonden via Present hun weg naar kortdurende projecten in hun eigen buurt of regio. Hun werk vormt een welkome aanvulling op de bestaande professionele hulpverlening. Daarbij is zo’n project doorgaans voor de hulpgever en de ontvanger verrijkend.

Via Present Almelo komen we bij veel mensen over de vloer. Vrijwilligers gaan via ons voor een dag of dagdeel aan de slag. Opruimen, schoonmaken, schilderen of gewoon een bakje koffie en een luisterend oor. Het kan allemaal via Present.

Kantoor

Als Present Almelo maken we deel uit van een landelijk netwerk. Het kantoor van Present Nederland met enkele betaalde krachten en vrijwilligers staat in Amersfoort.

Present Almelo heeft een bestuur en een team van betaalde krachten en vrijwilligers. Hieronder lees je wie we zijn en waar je ons voor kunt bellen of mailen. Het team van Present Almelo bestaat uit:

Femmy Ambergen

Algemeen coördinator femmy.ambergen@presentalmelo.nl

Shanty Post

Project coördinator trajecten shanty.post@presentalmelo.nl

Albert Achilles

Project coördinator albert.achilles@presentalmelo.nl

Onmisbaar

Jennie Mink

Gerlinde Dragt

Gerrit Bekendam

Dik Wind

Projectconciërge

Harrie Perik

fotograaf

Remco Langbein

fotograaf

en alle enthousiaste vrijwilligers uit ons flex-team

Hieronder kun je kort kennismaken met onze bestuursleden.

Michelle Neurink

Henk Huisman

Jeanet Buikema

Penningmeester

Freek Nijhof

Algemeen lid

Contact

Wil je graag in contact komen met een van onze bestuurders? Neem gerust contact met ons op.