Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Deventer en omgeving het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als fannoot

Voor wie ben jij een Kerstengel?

kerstengel-paars-randje-groot-gespiegeld

MEER NIEUWS >>

Niet één, niet twee, geen drie maar liefst 4 (!) teams van Sint & Pieten waren vandaag Present. Er stonden 37 Sinterklaas verrassingszakken voor hen klaar. Die zijn inmiddels op de plek van bestemming. Blije kinderen, dankbare ouders, gulle gevers en enthousiaste Sinten en Pieten. Wat was het weer een mooie middag! ... Lee meerSee Less

3 days ago

Ellen Nijkamp, Aleida Heres and 28 others like this

View previous comments

Elvera JansenHeerlijk toch om kinderen blij te maken :)

3 days ago   ·  1
Avatar

Comment on Facebook

Jong en oud brachten vanmorgen een boel gezelligheid in de woonvorm Brunsvelt van Philadelphia. Gezellig koffie drinken, een grapje maken en pannenkoeken bakken én natuurlijk opeten met z'n allen. Een erg geslaagd project voor zowel de bewoners, als de groepsleden zelf! ... Lee meerSee Less

1 week ago

Jong en oud brachten vanmorgen een boel gezelligheid in de woonvorm Brunsvelt van Philadelphia. Gezellig koffie drinken, een grapje maken en pannenkoeken bakken én natuurlijk opeten met zn allen. Een erg geslaagd project voor zowel de bewoners, als de groepsleden zelf!

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"