Present & Vluchtelingen

Een jaar lang vriendschappelijk optrekken met een jonge vluchteling of vluchtelinggezin? Dat kan via Match & Connect!

meer info & aanmelden

Een avond je huis openstellen en de maaltijd delen met vluchteling-gasten?
Meld je aan als gastgezin bij Meet & Eat.

Meer info & aanmelden

NLdoet – 9 en 10 maart 2018

De grootste vrijwilligersactie van Nederland. School, bedrijf, groep of individu. Welkom!

Wij zijn – óók dan – Present.

Meld je aan voor een leuke klus!

40 kinderkamers opknappen ** Geef kleur aan een kinderkamer ** Doe je mee?

MEER NIEUWS >>

Stichting Present Deventer heeft de omslagfoto bijgewerkt.
Stichting Present Deventer

... Lee meerSee Less

2 days ago

Stichting Present Deventer heeft een evenement toegevoegd.
Stichting Present Deventer

Kom op donderdag 8 maart kennismaken met de diverse mogelijkheden om via Present aan de slag te gaan. We zien naar je uit, want SAMEN kleuren we de stad!

Speeddaten: 5 minuten 'daten' per functie met één van onze collega's, zo kom je er snel achter wat het beste bij jou past.

Natuurlijk zorgen we voor een kopje koffie, thee en wat lekkers.
Ben je er bij?

Speeddaten bij Present!maart 8, 2018, 7:15pmLange Zandstraat 15, 7412 CD Deventer, NederlandTer versterking van ons team zoeken wij enthousiaste vrijwilligers! Mensen die ons incidenteel of meer structureel willen ondersteunen. Heb je coördinatie-skills, ben je een handige klusser, een communicatie-talent, een administratieve duizendpoot, een echte projectbegeleider of geïnteresseerd als Maatjesgezin? Kijk voor meer informatie/mogelijkheden op onze vacaturepagina: stichtingpresent.nl/deventer/over-ons/vacatures/.

Natuurlijk zorgen we voor een kopje koffie, thee en wat lekkers.
Ben je er bij?
... Lee meerSee Less

Speeddaten bij Present!

3 days ago