Present & Vluchtelingen

Een jaar lang vriendschappelijk optrekken met een jonge vluchteling of vluchtelinggezin? Dat kan via Match & Connect!

meer info & aanmelden

Een avond je huis openstellen en de maaltijd delen met vluchteling-gasten?
Meld je aan als gastgezin bij Meet & Eat.

Meer info & aanmelden

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Deventer naar elkaar om gaan zien? Steun Present Deventer met een gift.

Klik hier voor meer info

Veranderdagen

Geloven in delen – er zijn voor de ander!

MEER NIEUWS >>

NL-doet gemist? Of meegedaan en smaakt het naar meer? Dit is je kans, want Present zijn kan iedere dag van het jaar. Doe mee en meld je aan! ... Lee meerSee Less

23 hours ago

NL-doet 2019, een terugblik op afgelopen dagen:
De CDA-fractie deed spelletjes met bewoners van de Graaf Florishof, de Lions knapten maar liefst 4 kinderkamers op, de dames van de Lady Circle knapten kamers op bij een nieuwe woonlocatie van Stichting Ontmoeting, daarnaast kookten ze bij de Nachtopvang en bestuur, ambassadeur en operationeel team van Present Deventer hielpen bij de Noorderbrug. Mooie ontmoetingen en daarnaast veel werk verzet. Iedereen enorm bedankt voor je inzet!
... Lee meerSee Less

2 days ago

NL-doet 2019, een terugblik op afgelopen dagen:

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"