Present & Vluchtelingen

Een jaar lang vriendschappelijk optrekken met een jonge vluchteling of vluchtelinggezin? Dat kan via Match & Connect!

meer info & aanmelden

Een avond je huis openstellen en de maaltijd delen met vluchteling-gasten?
Meld je aan als gastgezin bij Meet & Eat.

Meer info & aanmelden

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Deventer naar elkaar om gaan zien? Steun Present Deventer met een gift.

Klik hier voor meer info

Match & Connect

We zoeken nog maatjesgezinnen!

MEER NIEUWS >>

Stichting Present Deventer heeft het bericht van Beter met je buren gedeeld.
Stichting Present Deventer

Bij Present geloven we in een Deventer waarin mensen er zijn voor elkaar. Een goede buurt, jazeker!
Aanstaande maandag ben je welkom in de Oude Bieb om te luisteren naar het verhaal van een plaatsgenoot. En te kijken of je iets voor haar kunt en wilt betekenen. Dit keer niet via Present, maar wel voor een Goede Buurt.
Welkom!Dennis van der Geest is op zoek naar betrokken buurtbewoners die zich willen inzetten! Kom maandag 21 januari naar de buurtbijeenkomst voor meer informatie.

Lieve Buurtbewoner,

Mijn naam is Dennis van der Geest en samen met mijn televisieteam ben ik momenteel in Deventer op zoek naar buurthulp voor een persoon uit deze stad, die in de problemen zit.
Daarom wil ik u hierbij persoonlijk uitnodigen om maandagavond 21 januari om 18.30 uur naar de Oude Bieb te komen om daar met elkaar te kijken hoe jullie als buurt/ stad deze persoon kunnen helpen. Ik begrijp dat niet iedereen in staat zal zijn zelf hulp te kunnen bieden, maar alleen al uw aanwezigheid kan voor deze persoon een groot verschil maken. Het is voor diegene natuurlijk al best spannend zich bloot te geven, dus wanneer een grote groep buurtbewoners hun gezicht komt laten zien, zal dit al een steuntje in de rug zijn.

Praktische informatie Datum: maandag 21 januari 2019 Inloop – 18.30 uur Start programma – 19.00 uur Einde – ca. 21.00 uur Locatie: Oude Bieb, Brink 70, Deventer
Na afloop ga ik graag met jullie in gesprek onder het genot van een hapje en een drankje. Mocht je al zeker zijn van je komst, meld je dan aan door een mail te sturen naar: dennis@idtv.nl. Mocht je last minute binnen willen komen dan ben je natuurlijk ook nog steeds van harte welkom.

Ik heb geprobeerd om deze brief zo goed mogelijk te verspreiden, maar mochten er buren/ initiatieven geen brief hebben gekregen: ook zij zijn uiteraard van harte welkom. Omdat deze avond onderdeel is van een televisieprogramma, moet ik er wel bij vermelden dat er camera’s aanwezig zullen zijn. Houd er dus rekening mee dat de beelden op een later moment uitgezonden kunnen worden op televisie.

Heel graag tot maandag!

Hartelijke groet,
Dennis van der Geest Presentator SBS 6
... Lee meerSee Less