Present & Vluchtelingen

Een jaar lang vriendschappelijk optrekken met een jonge vluchteling of vluchtelinggezin? Dat kan via Match & Connect!

meer info & aanmelden

Een avond je huis openstellen en de maaltijd delen met vluchteling-gasten?
Meld je aan als gastgezin bij Meet & Eat.

Meer info & aanmelden

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Deventer naar elkaar om gaan zien? Steun Present Deventer met een gift.

Klik hier voor meer info

Actie Kerstengel

(voor wie) ben jij een Kerstengel?

MEER NIEUWS >>

Stichting Present Deventer heeft het bericht van Voedselbank Deventer gedeeld.
Stichting Present Deventer

De week van de Voedselbanken: aanstaande zaterdag ben je tussen 11.00 en 16.00 uur van harte welkom op de Harderwijkerstraat 21, bij de Voedselbank Deventer!OPEN DAG 😄

Op 20 oktober organiseren wij een open dag!
Informatiestandjes, rondleidingen en activiteiten voor kinderen vormen onder andere het programma van de dag. Nieuwsgierig naar wat er allemaal achter de schermen gebeurt bij Voedselbank Deventer? Wees welkom!
Adres: Harderwijkerstraat 21
... Lee meerSee Less

2 days ago

De jonge mensen van Rotaract Deventer brengen naast handigheid en goede zin, ook altijd veel gezelligheid mee! Vorige week waren ze weer Present: een slaapkamer werd gesausd en behangen. Een avondje klussen maakt echt een groot verschil. Ook iets voor jou, je gezin, samen met je buren of collega's? Meld je aan via stichtingpresent.nl/deventer/aanmelden/als-groep/ ... Lee meerSee Less