Fruitpakketactie: nog 6 dagen te gaan…. help je mee met het laatste zetje?……

4 juni 2020

Volgende week woensdag 10 juni sluiten we de fruitpakkettenactie! 🙁 Je hebt dus vanaf vandaag nog 6 DAGEN om een fruitpakket te doneren. Het is een bijzondere actie, merken wij tot nu toe. We komen op zoveel verschillende plekken door heel Almelo. De ontvangers staan soms op de uitkijk, omdat ze zijn geïnformeerd over de komst van het fruitpakket en de vrijwilligers die het pakketje komen bezorgen.

Meer dan alleen fruit
Tijdens het uitdelen vinden er mooie gesprekjes plaats. Mensen die dankbaar en blij zijn met het fruit. Mensen die blij zijn dat ze een praatje kunnen maken. Mensen die hun zorgen kunnen delen. Vrijwilligers die het als verrijkend ervaren om zo in de stad uit te reiken naar een ander. Hulpverleners die dankbaar zijn voor dit meeleven en gezonde fruit en zo iets extra’s voor hun cliënten in deze moeilijke tijd kunnen doen.

Donaties zijn nog steeds meer dan welkom! Dus helpen jullie mee de actie nog één week goed te promoten en zo de laatste benodigde pakketten binnen te halen? Klik hier voor een donatie.

Breng deze actie onder de aandacht van je vrienden, buren, familie. Via bovenstaande link kom je op onze actiepagina en kun je onze makkelijk delen via app en social media.

Dank jullie wel!