Mix & Fun project

3 november 2021

In samenwerking met het COA organiseren we ontmoetingen tussen Nederlandse vrijwilligers en de mannen en vrouwen, die op het AZC in Almelo verblijven.

Present Almelo heeft dat eerder ook gedaan, maar door corona lagen die activiteiten noodgedwongen langere tijd stil. Inmiddels zijn er veel nieuwe bewoners bij gekomen, die wel wat afleiding kunnen gebruiken en ook graag Nederlanders willen ontmoeten.

Heel concreet zoeken we vrijwilligers voor:

• Creatieve avonden
    Wekelijks/ tweewekelijks helpen op het AZC. Je hoeft zelf niet per se creatief te zijn. Mocht een groep van 2-4 vrouwen zich hebben aangemeld, dan gaan we graag in gesprek om te kijken wat jullie ideeën zijn en op welke avond jullie beschikbaar zijn.
  • Mannenavond
    We zoeken minimaal twee mannen, die wekelijks/tweewekelijks op een vaste avond in de week een mannenavond willen verzorgen op het AZC.
Voorbeelden van activiteiten zijn: Tafeltennis, bingo, voetbal (kijken), Hollandse meezingavond, quiz/spelletjes etc. etc.