Nieuwe flexer Jaron

23 november 2020

We mogen een nieuwe flexer welkom heten bij Present Almelo: Jaron van Spijker! Leuk om deze jonge gast welkom te heten!

Wij stellen hem graag aan jullie voor

Hallo! Ik ben Jaron van Spijker, 22 jaar. Ik woon nog bij mijn ouders in Geerdijk. Ik werk parttime in een slagerij en heb kort geleden mijn eigen bedrijfje gestart in e-commerce (producten verkopen via internet). In mijn vrije tijd sport ik veel, ik doe aan kickboksen en vecht ook wedstrijden, alhoewel er nu niks georganiseerd wordt door de covid. Ook houdt ik van drummen, lopen met mijn honden, lezen, en krachttrainen. Ik ben twee jaar geleden tot bekering gekomen en dat heeft mij gered uit een hele donkere periode. Omdat ik nu compleet vrij ben van waar ik door geteisterd werd in die donkere periode, voel ik dat ik wat terug wil doen voor de mensen. Mijn tweede kans op het leven goed te benutten en vrijwilligerswerk te gaan doen. Ook wil ik graag nieuwe mensen ontmoeten en alle verhalen horen die ze te vertellen hebben. Ik hoop jullie snel persoonlijk te ontmoeten en aan de slag te gaan!!

Wij wensen Jaron veel mooie projecten en ontmoetingen toe en zien uit naar zijn aanwezigheid en inzet binnen de flexpool.

Ken of ben jij wellicht een nieuwe flexer?

Heb jij vrienden, buren, kennissen, broers, zussen, kerkgenoten of wie dan ook, die open staan voor incidenteel vrijwilligerswerk in een groep(je)? Of lees jij dit en denk je: hey dat is echt iets voor mij! Dan ben je van harte welkom als flexer bij Present. Het blijft nodig (en natuurlijk leuk!) om nog meer mensen in te zetten voor stadsgenoten in nood. Juist nu…

Meld je aan via deze link of neem contact met ons op voor meer informatie.