Nieuwe partner: Joko Totaalcleaning

20 oktober 2020

Met trots en blijdschap presenteren wij vandaag aan jullie onze nieuwste partner: Joko Totaalcleaning.

Een bedrijf met een verhaal

Joko Totaalcleaning is een schoonmaakbedrijf gevestigd in Almelo. Een bedrijf met een bijzonder verhaal. Met kracht en doorzettingsvermogen leidt eigenaresse Thea Kokhuis nu het bedrijf. Vanwege deze historie weet Thea én de rest van hun personeel als geen ander hoe belangrijk het is om je in te zetten voor een ander in moeilijke omstandigheden.

Joko is geraakt door de vele mooie projecten die Present in Almelo organiseert voor mensen in nood en wil zich daarom graag als partner verbinden aan Present Almelo.

Inhoud partnerschap

Als partner heeft Joko voor ons een aantal schoonmaakboxen samengesteld, zodat bij elk project onze vrijwilligers toegerust kunnen worden met de nodige schoonmaakattributen. Én in deze tijd helemaal relevant bij elk project: mondkapjes, hygiënedoekjes, desinfectiegel en handschoentjes.

Daarnaast mogen we beroep doen op gereedschappen wanneer dit nodig is. Zo hebben we al diverse keren hun bosmaaier kunnen gebruiken bij een aantal tuinprojecten.

Dank Joko Totaalcleaning voor jullie betrokkenheid voor Present en het partnerschap. We zien uit naar deze mooie samenwerking!

Joko ontving twee weken geleden van ons een MVO certificaat. Deze hangt nu met trots in hun kantine! Hieronder een impressie van de uitreiking en overhandiging van de boxen.

Ook partner van Present worden?

Ken of ben jij een ondernemer en zou jij ook bij willen dragen als partner van Present? Neem contact met ons. We bespreken graag de mogelijkheden met jou.

[sb-custom-gallery]