Present op Open Dag van EBVO De Passie

6 februari 2020

Met een standje Present op de Open Dag van school De Passie Wierden.

Om ons werk en onze projecten te promoten onder zoveel mogelijk mensen waren wij present met onze stand op de Open Huis van EBVO De Passie in Wierden. We hebben veel leerlingen, nieuwe leerlingen, ouders en kennissen mogen vertellen over ons werk én de samenwerking die we hebben met de school.

Burgerschap

Elk jaar zetten leerlingen van de 3e en 4e klas zich in op diverse projecten van Present in Almelo en omgeving. Op deze manier leren de kinderen zich maatschappelijk in te zetten en leren ze meer over de maatschappij en burgerschap. Elk jaar een succes met mooie ontmoetingen, leerpunten en projecten.

Investeren in de nieuwe generatie

Ook in 2020 gaan we weer knallen op diverse projecten met leerlingen van De Passie. Hulpverleners en hulpontvangers vinden het altijd erg leuk om kinderen te ontmoeten, ze meer te vertellen over de zorg én ze in de praktijk een mooi project te laten uitvoeren. We zien er naar uit!

Hulpverlener of organisatie en interesse voor een leuke match?

Bent u hulpverlener of een maatschappelijk initiatief en zou u ook wel een groepje leerlingen kunnen gebruiken voor een vrijwilligersklus? Dien dan je hulpvraag in via deze link. Wij nemen contact met je op voor het maken van een geschikte en match!