Raamtekenprojecten ten einde

25 mei 2021

Wegens het succes van deze actie (veel aanmeldingen & matches), maar ook de versoepelingen van de huidige maatregelen (mei 2021) en de positieve vooruitzichten is het het helaas niet meer mogelijk om je aan te melden voor deze actie.

Bij het raamtekenproject hebben we tijdens de coronapandemie en de lockdown heel veel mensen op kunnen vrolijken die woonachtig zijn in een instelling. Voor hun valt deze coronacrisis extra zwaar, want zij mochten veelal niet naar buiten.

In totaal hebben maar liefst 34 vrijwilligers verdeeld over 13 verschillende momenten bij diverse wooninstellingen de bewoners opgevrolijkt met mooie tekeningen en contact via het raam. De ontvangers genoten volop.

Het was een bijzonder project, waarbij we hopen dat we op een laagdrempelige manier én ondanks de vele beperkingen toch verschil en ontmoetingen konden creëren tussen Almelose stadgenoten en hulpverleners en bewoners van zorginstellingen. Hieronder een selectie van de prachtige projecten en momenten.