Stichting Specsavers steunt Present Almelo

2 juli 2014

Met een aankoop van een bril of hoortoestel bij Specsavers Almelo steun je automatisch het werk van Present Almelo. Na een stemronde eind 2013 zijn wij voor het jaar 2014 verkozen, weten jullie nog?
Stichting Specsavers Steunt is trots op deze actie en uiteraard willen wij samen met hun dat steeds meer mensen weten van deze actie. Daarom heeft Specsavers een nieuwe video gemaakt over Stichting Specsavers Steunt, die we ook graag met jullie willen delen. Je kunt deze video natuurlijk ook in jouw eigen netwerk verspreiden. Hoe meer mensen hier vanaf weten en bij Specsavers een bril of een hoortoestel kopen, des te hoger natuurlijk het gespaarde bedrag voor Present Almelo wordt. Zo kunnen we er een nog mooier spaarjaar van maken!

Bekijk hier de video en deel hem met je netwerk!

Bedankt!