Teamsport Fabriek nieuwe partner

21 september 2020

Blij met een nieuwe partner van Present: Teamsport Fabriek

Teamsportfabriek voelt zich betrokken bij de maatschappelijke projecten van Stichting Present Almelo en de beweging die wij op gang willen brengen in Almelo Zoveel vrijwilligers die helpen bij mensen in Almelo in nood, dat raakt ze. In het kader van maatschappelijke betrokkenheid zijn ze daarom partner in natura geworden van Present Almelo.

Als partner in natura stel je als bedrijf je middelen en/of expertise beschikbaar voor Stichting Present Almelo. Wij zetten deze in ten behoeve van onze projecten. Zo heeft Teamsport Fabriek in 2020 T – shirts bedrukt en gesponsord. Onze vrijwilligers kunnen deze dragen tijdens het klussen.

Dank Teamsport Fabriek voor het partnerschap. We zien uit naar wat nog mag komen in de samenwerking.

Ook partner van Present worden?

Ken of ben jij ondernemer en zou jij ook bij willen dragen in natura? Neem contact met ons. We zijn erg geholpen en blij met sponsoring in natura. We bespreken graag de mogelijkheden met jou.

Om de samenwerking tussen Present Almelo en Teamsport Fabriek te bekrachtigen heeft Teamsport Fabriek van ons een MVO certificaat ontvangen. Deze krijgt een mooi plekje op hun ‘wall of fame’.