Welkom Habtom bij Present

15 april 2021

We mogen Habtom welkom heten als nieuwe flexer bij Present Almelo. Habtom woont sinds kort in Almelo en is druk bezig met integreren. Het doen van vrijwilligerswerk via Present Almelo is hier een belangrijk onderdeel van.

We stellen Habtom graag aan jullie voor:

Hallo, mijn naam is Habtom Tsgabu Tekle, ik ben 19 jaar oud en woon sinds 1 jaar alleen in Almelo. Ik ben geboren in Eritrea. Mijn Nederlands is nog niet zo goed, ik hoop daarom ook toegelaten te worden tot de MBO entree opleiding. Mijn hobby’s zijn voetbal, gym (fitness)  en fietsen. Ik heb me opgegeven bij Present omdat ik graag iets voor een ander doe en omdat ik beter Nederlands wil leren.

Ken of ben jij een nieuwe flexer?

Heb jij vrienden, buren, kennissen, broers, zussen, kerkgenoten of wie dan ook, die open staan voor incidenteel vrijwilligerswerk in een groep(je)? Vertel ze over onze leuke flexpool! Of lijkt het jou leuk om je in te zetten voor mensen in nood?  Juist nu, zo nodig. Stuur deze link door of kom in contact met ons.