Welkom Lilian als nieuwe vrijwillige groepenbegeleider!

15 mei 2018

Blij en trots zijn wij met de komst van Lilian Brouwer als vrijwillige groepenbegeleider bij Present Almelo. Als groepenbegeleider bij Present ben je verantwoordelijk voor een goede en zorgvuldige voorbereiding, vastlegging en begeleiding van de projecten, ter ondersteuning van de groepen vrijwilligers. Lilian kent Stichting Present vanuit haar baan in de hulpverlening en heeft een warm hart voor ons werk. We zijn dan ook erg blij met haar expertise, ervaring en inzet!

Hieronder stelt Lilian zich in het kort aan jullie voor.

‘ Hallo, ik ben Lilian Brouwer, 51 jaar jong, wonende in Almelo. Al 26 jaar werkzaam bij ZorgAccent, waarvan de laatste 18 jaar als Thuisbegeleider met coördinerende taken. Ik heb aan de wieg gestaan bij de start van Stichting Present. Veel met ze samengewerkt vanuit mijn werk als Thuisbegeleider. Maar ook mee geholpen door ons als team of groep aan te melden als vrijwilliger. Het mooie aan Stichting Present vind ik het verbinden van iemand met een hulpvraag en iemand die iets voor de ander wil doen.

Nu krijg ik de kans om daar als groepenbegeleider mijn steentje aan bij te dragen. En daar ben ik trots op, om dat te mogen gaan doen. In mijn vrije tijd ben ik secretaris van Recreatiesport Almelo, train ik voor de Nijmeegse 4-daagse, doe ik aan volleybal en houd ik van gezelligheid’.