Welkom nieuwe flexer Martijn

11 december 2017

Mijn naam is Martijn Vrielink, sinds korte tijd ook actief als vrijwilliger voor Stichting Present. Ik ben met Present in contact gekomen naar aanleiding van een gezamenlijk groepsproject vanuit de kerk. Vanwege de intentie om vaker als vrijwilliger actief te zijn en zo wat voor een ander te kunnen doen heb ik me aangemeld. Wie weet kom ik je tijdens één van de volgende projecten een keer tegen!

Ik ben niet de meest allround klusser, maar zal me prima redden als het niet om de moeilijkste klussen gaat. Met techniek en computers kom ik aardig uit de voeten, maar het echte kluswerk is voor mij geen wekelijkse tijdbesteding. Ik ben geboren in het mooie Hoge Hexel en sinds een klein jaartje woonachtig in Wierden. In het dagelijks leven ben ik werkzaam op de afdeling Kwaliteitszaken bij Metaalwarenindustrie Witte van Moort in Vriezenveen. Sporten is mijn grootste hobby. Ik ben vaak te vinden in de sportschool of ergens langs de weg om mijn conditie op peil te houden. Een andere hobby is reizen. Met een groep jongeren, tentje mee, en rondtrekken om grote delen van een land in zo kort mogelijke tijd te kunnen verkennen.